24. September 2017 10:33:06
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23884532
5845 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
50 km løbet i PCO-stafetten (you go girls)
ridn
Så er de samlede km for denne uge talt op:

Henner : 20 km

Moster : 9 km

solsikke : 9 km

Rikke : 12 km

Jeg syntes vi er vildt seje allesammen...men jeg MÅ altså lige sige dette:

Henner....du er bare en hård hund du er..godt gået Grin

IALT 50 km løbet mod PCO Hug

HUSK at nye løbere er velkommen på tråden Hug

RoseRoseRoseRose

Jeg tager på ferie imorgen Thumbsup tager selvf. løbeskoene med...men der kommer nok ingen meldinger herfra da jeg ikke har mulighed for at måle km/komme på nettet. men pas godt på jer selv og hinanden til vi "ses" igen Cool
Jeg er tilbage så jeg kan opdatere løbeholdet på næste mandag Cool
Normalvægtig PCOér. Fik diagnosen for 16 år siden ifm barnløshedsbeh.Har siden været så velsignet at få 3 dejlige børn.Er nu startet på kostomlægning med gode resultater.

Moster
4,5 km

Henner
Så fik jeg aftenens 5 km i husPfft

Ihh tak Rikke, det er fordi jeg træner til DHL stafetten i fælledparken 31 august, skal løbe 5 km og alle de andre år har jeg slæbt mig over målstregen, total færdig, med skrigende lunger og været langt over 30 min om detAngry Hvert år har jeg svoret at jeg skulle træne til næste år, men det er aldrig blevet til nogetBlush Før i år, takket være denne løbeklubGrinGrin er jeg nu nede på at løbe 5 km på 27,30 og satser stærkt på at komme længere ned og GLÆDER mig til at se mine kollegaers fjæs når jeg kommer spurtende med stafettenPfft

Moster
Hvor cool Henner!! Jeg hepper højt på dig! Du må lige huske at skrive hvad du kommer ned på!

Henner
så er mine 5 km i husGrin

Ihhh mange tak, tvivler dog at jeg kan komme meget længere ned, men det er også en forbedring på ca 5 min fra de andre år jeg har løbet DHL, så jeg er yderst tilfredsPfft

Moster
4,5 km

solsikken
onsdag 3 km, tirsdag 2 km.

Moster
4,5 km

ridn
Så er jeg tilbage :-D Hej piger, jeg havde løbeskoene med til lalandia og har lige opmålt den rute jeg løb dernede og det blev til ca 3 km tirsdag og torsdag og så var jeg lige en tur ude i morges og løb 3½ km.

:-D Henner jeg skal også ind og løbe DHL...desværre ikke den 31/8 men den 2/9...det kunne ellers have været sjovt at løbe den samme dag. Uha...må også til at få lagt nogle km på...der er kun 6 uger til... ;-)
Det er mit andet DHL...løb på ca 30 min sidste år og er glad hvis bare jeg kan gentage det :-D Thumbsup
Normalvægtig PCOér. Fik diagnosen for 16 år siden ifm barnløshedsbeh.Har siden været så velsignet at få 3 dejlige børn.Er nu startet på kostomlægning med gode resultater.

Henner
Så fik jeg lagt lidt mere på 5.5 til migWink Har også seriøst brug for flere km i benene. Fik tilmeldt mig en konkurrence om et startnummer til : Run for love på amager strand og i min kådhed da de ringer til mig og siger at jeg har vundet og spørg hvor langt jeg vil løbe får jeg sagt 10 kmShock Og det på næste søndag...

Ja det kunne have været sjovt Rikke, men ellers kan du komme til amager og løbe run for love, der er også 5 km ruteWink
Redigeret af Henner d. 18-07-2009 15:57

Henner
SÅDAN SGU!!! 10 km til mig, jeg er så klar til run for love næste søndag, nu ved jeg at jeg kanPfft

Henner
Moster skrev:
Hvor cool Henner!! Jeg hepper højt på dig! Du må lige huske at skrive hvad du kommer ned på!

Så er DHL stafetten overstået for mit vedkomne og jeg kom ned på 26.46Smile
Held og lykke til dig Rikke når du skal løbe på torsdagFingerscrossed
Jeg kan ikke gøre for at jeg har PCO, men jeg kan gøre noget ved detWink
Efter 3,5 års fertilitetsbehandling uden positive resultater, nu i uge 35+1 med donoræg Yes

Moster
SEJT! Stort tillykke med detThumbsup. Og held og lykke til Rikke på torsadag

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
hvad spiser i, i løbet af en uge Kan jeg godt spise...? 1 20-11-2009 19:40
Nyt startskud til PCO-stafetten/løbeholdet Kost og motion 7 02-08-2009 09:41
løbeholdet, 53,5 km løbet i PCO-stafetten Kost og motion 9 30-07-2009 22:04
Løbeholdet, 43,5 km løbet mod PCO Kost og motion 13 12-07-2009 09:48
Løbeholdet, 49,5 km løbet mod PCO Kost og motion 13 05-07-2009 22:30
Log ind
Brugernavn