20. Juli 2018 16:50:06
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26496017
6042 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
mørk chokolade
Nahla
Er det ok at spise lidt (med mindst 70 %) nogle gange?? eller går det helt galt med blodsukkeret....

Henner
Lidt mørk chokolade er ok, ihvertfald for mig. Ritter sport har lavet en hvor der er 71% cacao indhold i, den kan helt klart anbefalesPfft Du skal bare ikke guffe hele pladen, max 4 tern, men det giver næsten sig selv for man kan ikke spise mere fordi den er så mørk. Jeg ligger et stykke oppe i ganen og lader det smelte stille og roligt, så har jeg glæde af det længe og jeg synes det smager bedre end hvis jeg bare tygger detPfft

Hanne123
Jeg spiser også lidt mørk chokolade indimellem. Jeg køber dem i plader - den fra Lindt kan jeg godt lide.
Man kan vænne sig til smagen af mørk chokolade, hvis det er for stærkt - jeg spiser en med 85% for tiden, og syntes den med 70% er alt for sød Pfft

http://www.GreveAlternativ.dk
Lisette
Jep, synes også den med 70 % er for sød efter jeg ikke spiser sukker mere - man vænner sig hurtigt til 85 %, og jeg kan godt tåle et stykke. Men jeg så lige, der er kommet en med 99 %! Har ikke prøvet, gys... Pfft
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Hanne123
Jeg har forsøgt mig med den på 99% ... den er for skrap til mig endnu. Jeg kan spise den, men kun et mikro lille stykke - og jeg skal have stærk kaffe til Smile

http://www.GreveAlternativ.dk
Lisette
Ja, jeg er lidt bange for den der 99 % - gys...

Faldt faktisk i for en uge siden, hvor jeg holdt mini-ferie og faldt over en pakke bridge-blanding... Men vildt nok smagte det slet ikke så godt, som når man spiser meget sukker. Uden sukkermanien smagte det faktisk ret dårligt og ikke af særlig meget!... Og jeg kunne sagtens holde kuren, da jeg kom hjem igen - også selvom jeg oveni fik gaflet 1/2 vandmelon på en gang inden jeg tog hjem... Grin
Redigeret af Lisette d. 21-08-2009 13:45
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kokoscookies med chokolade top - Ny opskrift Opskrifter 1 15-09-2013 20:20
Skyris med kokos og chokolade - Ny opskrift Opskrifter 1 11-07-2013 22:02
Er du MØRK eller LYS-håret? Symptomer - Diverse 20 09-06-2013 16:45
Chokolade Lasagnette - Ny opskrift! Opskrifter 1 05-05-2013 21:28
Cupcake med chokolade og ostefrosting - Ny opskrift Opskrifter 1 03-03-2013 20:16
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke