17. Oktober 2018 10:32:05
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26945285
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Solskinshistorier søges :)
IU
Hej

Jeg er 26 år or normalvægtig PCO-pige. Min kæreste og jeg bliver behandlet for barnløshed, og jeg søger derfor så meget jeg kan om emnet, for at få ventetiden til at gå. MEN de fleste sider (denne inkl) er fyldt med mange mange historier fra frustrerede kvinder, som stadig kæmper en brav kamp uden held. Det er jo forståeligt nok, at det er den slags historier man oftest støder ind i, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra nogen som har en dejlig historie at fortælle - noget som kan muntre os allesammen op, og få fremtiden til at se lidt lysere ud. Glæder mig til at læse jeres indlæg.

Mvh IU

Moster
Hejsa
Du kan prøve at kigge under "Er blevet gravid" - der er adskillige solstrålehistorierSmile
Jeg er selv ret for nyligt blevet gravid - ret overraskende i det jeg ikke har haft mens i ½ år pga PCOPfft
Jeg kender selv flere piger der er blevet gravide til trods for PCO. Det er forskelligt hvor meget hjælp de har fået.
Da jeg fik konstateret PCO sagde min gynækolog: "Du må ikke gå nedtrykt herfra, for du er taknemmlig at behandle". Jeg ved ikke hvor meget det trøstede, for der ER jo kvinder der kæmper i årevis! men der ER altså adskillige solstrålehistorier derude! OG jeg synes selv at jeg gemmer en af dem i min maveSmile
Rigtig mange gange held og lykke til dig og din kæreste

MJ80
Jeg er vist en af solstrålehistorierne - Mit behandlingsforløb tog 2 omgane, første gang 11 dage på mindste dosis Puregon og derefter IUI, der endte negativt. 2. gang 11 dage på laveste dosis Puregon igen og IUI, som endte positivt, så jeg er nu 16 uger henne og har termin til januar.. Fra jeg fik konstateret PCO gik der 6 måneder, hvor jeg gik hos gynækolog, som dog ikke hjalp det store og så kom vi videre på fert.klinik og her gik det rigtig hurtigt...

I følge de "kloge" er pco noget af det nemmere at behandle, så jeg håber det også gælder dig. Bare husk, der også findes masser af succes historier Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Motionsmakker søges i Randers Kost og motion 2 12-01-2015 19:57
Erfaringer med barbering og laser i ansigtet søges! Hårvækst og hårtab 8 04-11-2014 21:26
Søges: diætist / kostvejleder til vegetar med PCO Diætister /Kostvejledere 2 30-04-2014 13:56
Træningsmakker søges Kost og motion 1 26-01-2014 13:54
PCO kvinder søges til et nyt forskningsprojekt Artikler, medier og undersøgelser 1 19-12-2013 22:00
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke