24. August 2019 13:01:45
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28527681
5961 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Jubii - God effekt med Pergotime.
Nahla
Yes lige blevet scannet og jeg reagerede bare rigtig godt på pergotimen. Jeg havde 2 ægblære på 12 mm og havde over 10 andre æg som var vokset. Så han sagde det var rigtig flot.. Så fik af vide at nu skulle vi hjem og lave en god gang hjemmearbejde, da ægløsning (hvis den nu kommer) vil forekomme ca tirsdag..

Har nogle erfaring med at kun få pergotime?
og ved nogle om når man har ægblære på 12 mm om man så også får ægløsning af sig selv eller at det hele går i stå igen...

God weekend fra Nahla

Bellemus
nøj venter spændt på dit resultat har de samme piller liggende og venter på næste blødning Smile

forglemmigej
Sikke et fint resultat med pergotimen! Min svigerinde blev gravid kun med det - jeg har selv taget en større cocktail...

Jeg mener, at ægblærerne skal være omkring 18-25 mm, når man skal insemineres, så det passer sikkert fint med, at de er vokset færdig og er klar på tirsdag. Mon ikke det er den samme størrelse, de skal have, for at der kommer ægløsning af sig selv?
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

Tilte
Hvor er det bare spændende, jeg skal scannes midt i september for at se om Metforminen har gjort noget godt for mig og ellers er det også Pergotime der er sat mig i udsigt. jeg vil gerne til den tid kopiere din historie, det lyder jo bare rigtig godt Smile Pøj pøj med æggene!
Normalvægtig kvinde fik juli 09, konstateret PCOS.
Har mirakuløst fået tvillinger for 5 år siden på trods. Vi har prøvet at gøre dem til storesøster og storebror, i 1½ års tid og nu ser det ud som om at jeg er gravid efter 8 ugers metformin og kostomlægning!!!

Kjaergaard
Hejsa.

Jeg har en datter på 2½, som er blevet til vha. pergotime og hjemmearbejde.

I første cyklus fik jeg 1 tab., men det var ikke nok. Jeg tror, at vi dyrkede sex 15 gange i løbet af dagene alligevel, men der var intet held.

I andet cyklus fik jeg så 2 tab, og blev scannet. Lægen mente stadig ikke, at mine æg var helt store nok, så han anbefalede, at jeg kom i gang med sprøjten efter sommerferien 2006.
Vi var ret nedslået og det er vist et tilfælde, at vi den aften havde sex. Det var bare lykkens gang.
Efter ferie kunne jeg ringe til lægen og fortælle, at jeg ikke fik brug for "sprøjte-kurset".

Held og lykke med jeres baby-projekt.

Kh
Tina

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Pergotime - bivirkninger Hormoner 1 21-01-2014 14:35
Sæt igang! Spørgsmål til abstinenser, positiv effekt og desserter :) Kost og motion 7 02-01-2014 08:54
Søger erfaringer med pergotime:) Prøver at blive gravid 3 27-09-2013 13:04
Metformin og Pergotime Metformin eller anden medicin 1 22-01-2013 16:49
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0