27. Maj 2019 07:58:37
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28233495
6012 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
JUBII :0)
Cille30
Hej alle sammen..

For ca 10 dage siden lagde jeg mine kost vaner om, spiser meget mere sundt nu og så dyrker jeg motion hver dag.

Efter jeg har lavet min kostomlægning om har jeg tabt mig 3.5 kg og tabt mig 1-2 cm omkring de mål jeg tog inden jeg begyndte for 10 dage siden..

Det er så skønt og se det som jeg har gjordt, at det virker..
Det er bare så fedt.. SKØNT Grin

Meen nu mangler jeg bare at mit enorme træthed går væk, hvis det overhovdet går væk.. For vitaminpiller plus en D-vitamin pille på 1000 mg.. Mon ikke snart det virker..

Om 1 uge skal jeg starte på metforminpiller Smile
D.5 okt skal jeg på ferlititetsklinkken.. Hvor vi skal snakke om projekt baby for jeg skal have hormonpiller Grin

Nu begynder det bare at gå fremover, ved at jeg blev ved med at kæmpe og kæmpe.

Ja undskyld at jeg lyder så lykkelig, men det er jeg og så er jeg bare så glad Grin

Knus Cille.
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Nadfry
Hvor er det bare FEDT for dig Smile TILYKKE Smile

Keep up the good spirit Smile

Smile
Fik konstateret PCOS hos Bjarne Stigsby i September 2009. Har siden da været on/off på KISS kost, dog mest off Blush

Startede projekt baby Juni 2010, håber på snart at få 2 streger på testen.

Jeg er først startet 100% på kostomlægning August 2011, og jeg synes det er skide svært! Sad

Cille30
Tusind tak Grin

Så må jeg da håbe at Metformin kan hjælpe på mit træthed Smile

Knus
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Tusind tak Nadfry..
Nu skal jeg bare holde ved Smile

Knus

Lisette
Weeeeee! Grin
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Cille30
Tabt 2 kg mere Grin Weee..
Det går da fremad for mig.. Grin

Min forlovede er også med på vognen med at spise rigtig sundt og spise 5-6 gange om dagen, ligesom når man har sukkersyge..

Vi går mange lange ture, flere gange om dagen, hvis vi kan komme til det, og det er rask gang Smile Ellers laver jeg øvelser Smile

Knus mig Smile

lotchen
Tillyke med dit flotte vægttabWink

jeg har også fået lagt en kostplan så jeg skal også igang. Det er dejligt at jeg kan følge jer piger herinde, så det ikke er så uoverskueligt for en selv Smile

Knuz Lotchen

Cille30
Taak for det. Held og lykke med dit Smile

Cille30
Hej alle sammen Grin

Har tabt mig 1,5 kg.. Vægten står pt lige stille..

Men men, jeg har ikke noget at klage over, for efter jeg er begyndt at lave en masse mave øvelser, er min mave blevet tyndere, eller hvordan er man siger..

Mine lår - røv osv er også begyndt at blive mindre. SKØNT Grin

Jeg er kommet ned en mindre størrelse busker, Så det går kun fremaf, selvom min vægt lige pt står stille.. Men går ikke noget.

Jeg har fået det så meget bedre, og er stolt af mig selv. Grin

Nu mangler jeg bare 13 kg til at vi skal begynde at lave projekt baby. Så jeg har noget at se frem til.

Knus Cille Hug

Aldrig mere tyk
Hvor er du bare super sej.
Knus Vikki

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Jubii Gravid! Er blevet gravid 12 27-11-2012 22:48
svar fra gyn ... jubii eller... Prøver at blive gravid 16 19-06-2011 22:09
jubii Er blevet gravid 5 19-07-2010 22:23
Jubii - God effekt med Pergotime. Hormoner 5 30-08-2009 20:37
Jubii Prøver at blive gravid 4 17-09-2008 10:42
Log ind