16. September 2019 14:05:29
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28590895
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
uddannelse/behandling
mamma
Hej med jer.
Nu er det såden, at jeg sidder og ser på uddannelser. Jeg har den sødeste datter på 7 mdr. Jeg er uddannet som social og sundhedshjælper. Jeg bor på Færøerne, så uddannelsen tog jeg i Danmark. Nu er det lidt over 1 år siden, vi flyttede hjem igen. Men jeg vil gerne uddanne mig videre. Min søster er ved at uddanne sig til ergoterapeut. Der er det ikke mødepligt. Jeg vil selvfølgelig have flere børn, og gerne snart, men jeg vil også gerne under en uddannelse. Da jeg tog social og sundhedshjælper uddannelse, var jeg nødt til at tage til skanning o.s.v. Blev gravid efter mit 6 iui forsøg. Så hver gang jeg skulle til kliniken, blev jeg skrevet op for skulk. Det var ikke serlige fedt. "Normale" mennesker, kan jo sagtens tage en uddannelse, og så bare lave børn "hjemme i sengen". Det kan ikke passe, at jeg må tage en uddannelse på måske 4-5 år, og så vente med at få lavet børn, pga ellers bliver jeg skrevet op for skulk.... Sad Undskyld det blev så langt... er bare meget ked af, at alt skal planlægges, pga at man vil have flere børn. Er pisse ked af, at jeg ikke bare kan lave børn "her hjemme".... Sad
Nå men ja... Er nogen af jer under en uddannelse, hvor der ikke er mødepligt ??? Jeg ved at jeg ikke skal vælge en uddannelse ud fra det.. Men det giver ihvertfalt mig lidt mere håb Smile

Tak
Venlig Jona Hug

Jeanette-maya
hej. er ked af at hærer det ikke er lige til.hvar er skulk? Når jeg ved det kan jeg svare mere uddybende
Kæmp for det gode liv

hult
Skulk = at skulke = fravær, pjæk, sygefravær, ikke arbejde eller gå i skole en bestemt periode
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
annatut
Hvad med en paragraf 56? jeg havde selv under udd i en periode brug for at kunne tage til gyn og blev også skrevet for fraværende, men heldigvis for mig var det kun få gange og i maj fik jeg min udd også som sosuhjælper.
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

mamma
1000 tak for jeres svar. Hvad er paragraf 56 ? Smile
Jeg har nemlig tænkt mig at læse videre til sosu-assistent, men det med fravære og skanninger o.s.v, holder mig lidt tilbage pga fravære

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Soprano xl laser behandling Alternativ behandling 1 19-04-2014 00:28
fertilitets behandling Prøver at blive gravid 3 05-02-2014 13:44
Gravid på behandling uden pco venligt mad Prøver at blive gravid 1 26-11-2013 15:25
Til jer der er i behandling.. håber på resultater:) Prøver at blive gravid 2 19-11-2013 21:51
Behandling med menopur Hormoner 2 26-08-2013 09:22
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176