16. September 2019 14:05:29
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28590895
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
uddannelse/behandling
mamma
Hej med jer.
Nu er det såden, at jeg sidder og ser på uddannelser. Jeg har den sødeste datter på 7 mdr. Jeg er uddannet som social og sundhedshjælper. Jeg bor på Færøerne, så uddannelsen tog jeg i Danmark. Nu er det lidt over 1 år siden, vi flyttede hjem igen. Men jeg vil gerne uddanne mig videre. Min søster er ved at uddanne sig til ergoterapeut. Der er det ikke mødepligt. Jeg vil selvfølgelig have flere børn, og gerne snart, men jeg vil også gerne under en uddannelse. Da jeg tog social og sundhedshjælper uddannelse, var jeg nødt til at tage til skanning o.s.v. Blev gravid efter mit 6 iui forsøg. Så hver gang jeg skulle til kliniken, blev jeg skrevet op for skulk. Det var ikke serlige fedt. "Normale" mennesker, kan jo sagtens tage en uddannelse, og så bare lave børn "hjemme i sengen". Det kan ikke passe, at jeg må tage en uddannelse på måske 4-5 år, og så vente med at få lavet børn, pga ellers bliver jeg skrevet op for skulk.... Sad Undskyld det blev så langt... er bare meget ked af, at alt skal planlægges, pga at man vil have flere børn. Er pisse ked af, at jeg ikke bare kan lave børn "her hjemme".... Sad