17. November 2017 20:30:22
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24419485
5898 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Startet ved Svend Lindenberg
maria77
Hej Alle sammen

Jeg er i onsdags startet op på fersilitetsbehandling på fersilitets klinikken ved Lygten, der er Svend Lindenberg Overlæge og han er jo ekspert i PSOC.

Jeg har gået hos ham angående vejledning for min PCOS, men er nu startet op for hjælp til inserminering.
Det kunne være dejligt hvis der var andre der enten går eller har gået ved ham som jeg kan dele min tanker og følelser med.

Jeg har tilbage i 2002 gået i behandling på hvidovre hospital hvor det lykkedes mig at få en dejlig sund dreng i 2004. Men nu er ønsket så blevet lige så stort og vi vil gerne have en mere.

Jeg har valgt denne gang at gå i privat sektoren, fordi jeg oplever at de ved det offentlige ikke har meget føling eller forståelse for PÅ PCOS patienter, det er noget der påvirker min fersilitets behandlings så meget at jeg denne gang efter 20 dage på Menepur ikke havde dannet nogle æg? Rose

så de mente at jeg måtte have taget på under forsøget.

Sikke nået pjat det har intet med det at gøre, kende personer der vejer langet mere end mig der danne mange og flotte æg.Smile

Derfor er jeg endt op ved Svend og den modtagelse jeg fik var fantastisk.

Jeg starter på hormonbehandlling på onsdag men denne gang på purigon, jeg er meget spændt på at se resultatet.

Så er der nogen der har erfaringer eller bare kunne have lyst til at skrive hører jeg gerne fra jer.

Stort knus MariaHug
Redigeret af maria77 d. 06-11-2009 14:11

maria77
Stort tillykke med at du venter tvillinger det er virkelig dejligt for jer. Er dejligt at vide at i føler det er en god behandling i har fået hos Svend.

Er du blevet gravid på Inserminering eller IVF?

Jeg kryders også fingre for det lykkedes mig igen men første gang to det 2 år.
Redigeret af maria77 d. 06-11-2009 14:08

maria77
Ih det bliver da mega spæmdende, jamen hvis jeg skal følge dig så skulle jeg gerne blive gravid denne gangSmile jeg har nemlig været igennem første inserminering i oktober men desværre uden held.

Så denne gang satser jeg på at Svend er the Man til at sørge for at jeg for lov til at opleve at blive mor igenGrin
kunne være dejligt med en lille en i maven til jul, sikken en julegave.

Ved du hvor mange forsøg man har på en privat klinik på en henvisning? det er da 3 gange ikke.??

Håber ikke jeg skal i IVF igen det var jeg sidst det lykkedes men det var også med en anden mand.

Og da jeg vejede 10 kg mindre, den PCOS gør mig bestemt ikke godt, men efter jul giver jeg den en skalle sammen med Stine som er kostvejlider for PCOS patinter.

Så starter jeg på 0 stillings perioden., som jo er den sværeste.

Glæder mig til at høre hvad du har i vente, af guldklumper.

Rigtig dejlig weekend.

MariaHug
Redigeret af maria77 d. 06-11-2009 14:14

maria77
Skønt skønt dejligt med Drenge, jeg har også Frederik på 5 år.

Håber jo lidt på at få en pige næste gang.

hvor har du planlagt at føde henne? jeg er bare lidt nysgerrig.

Jamen du må da også ha en fantastisk weekend.

Jeg har nydt at have en at skrive med Smile
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

maria77
Hej igen

Jamen Hvidovre et et fantastisk sted at føde jeg født Frederik der i 2004 og det gik super og de var søde.

Hvad angår om det er fersillitets behandlingen havde jeg ikke noget at sætte på dem den første gang men denne gang er jeg løbet skrigende bort.

Der var ikke det der var i vejen med mig og de lyttede slet ikke på hvad jeg havde at sige. Så derfor er jeg startet ved Svend og jeg skal Aldrig tilbage til Hvidovre, håber og bedet til at jeg kan blive gravid på inserminering så jeg ikke er enten tvunget til at betalt dyre domme for det eller bare at skulle overveje at komme tilbage i det offentlige igen.

Nu har jeg prøvet det private og sikken en forskel det er jo noget helt andet at komme der, der er en ro omkring det hele, det smitter jo megt af på dem der kommer der.

Jamen drenge er da dejlige jeg elsker min, men jeg ville lyve hvis jeg ikke sagte at mit ønske ville være en lille pige denne gang, det kunne være sjovt at have en af hver.

Hvilket et præperat blev du behandlet med?

Og hvor mange dage stikker man sig imellem scanningerne..? i det offentlige bliver man scannet hver 4 dag men det er jo slet ikke sikker fremgangs metoder er på sammen måde ved det private.

Jeg er så spændt på det hele starter jo på hormoner på onsdag og ja bare det lykkedes så kan jeg være gravid til jul.. sikken en gave.Smile

Men nu må vi se.
Redigeret af maria77 d. 10-11-2009 08:54
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Svend Lindenberg Metformin eller anden medicin 2 05-05-2014 14:28
"Nyt" fra Svend Lindenberg Læge - Gynækolog 31 09-06-2013 16:56
Svend eller Bjarne? Læge - Gynækolog 5 09-06-2013 16:51
Hvem er Svend Lindenberg? Hårvækst og hårtab 4 14-06-2012 16:45
diætist hos cph fertilitycenter ved Svend L. Diætister /Kostvejledere 8 04-05-2012 22:35
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke