15. Juli 2020 03:43:59
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29825405
5835 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
start af behandling.
jess4780
jaah landet ligger sådan at jeg desværre ikke kan undgå at få taget æg ud så den tanke er jeg ved at vænne mig til efterhånde. derudover så tænker jeg at vi har en tid i februar måned hvor vi skal helt fastsætte med hensyn til ægudtagningen osv. og kan begynde på hormoner på et tidspunkt i januar så vidt jeg ahr forstået på min gynækolog.. hvilket jo er alletiders.. dvs fødslen ville hvis det lykkes første gang være i november december måned.. når det jo kan planlægges på den måde. ville i så slå til med det samme eller ville i vente en eller to måneder også gå igang med det der så man er sikker på at komme over julen??? spørger ide jeg har gået og tænkt over om nogle udskyder det pga det. eller om de er ligeglade... personligt ville jeg nok være ligeglad med hvornår på året jeg får en baby bare jeg kan blive mor.

forglemmigej
Jeg ville være fuldstændig ligeglad med årstiden for fødslen og være taknemmelig for at kunne få et barn. Sådan tænkte jeg, da jeg selv var i behandling.
Pøj pøj med det Smile
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

jess4780
mange tak til jer to søde piger... jeg tænker også at jeg er da ligeglad hvornår det bliver. jeg er november barn selv og det er kæresten også. så personligt tror jeg også jeg vil være helt ligeglad.

MaleneNR
Jeg synes også at du skal tage i mod behandling når det er muligt og ikke tænke så meget over om fødsel bliver omkring jul. Jeg er selv født sidst i november og fordelen er jo, at så kan man ønske sig det man ikke fik til sin fødselsdag til julGrin
Jeg skal selv til forundersøgelse i forhold til ivf. behandling her i november, så er selvføgelig spændt på om vi skal starte på med hormonbehandling omkring jul, men så må vi jo tage det med.
hilsen malene

jess4780
MaleneNR
vi skal igennem ICSI glæder mig selvfølgelig rigtig meget. og er også sikker på jeg siger jamen lad os komme igang lige så snart det er muligt Grin vil bare så gerne have en lille baby Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Svær start med Metformin... Metformin eller anden medicin 1 21-10-2014 12:38
Soprano xl laser behandling Alternativ behandling 1 19-04-2014 00:28
fertilitets behandling Prøver at blive gravid 3 05-02-2014 13:44
Gravid på behandling uden pco venligt mad Prøver at blive gravid 1 26-11-2013 15:25
Til jer der er i behandling.. håber på resultater:) Prøver at blive gravid 2 19-11-2013 21:51
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke