17. Oktober 2018 01:59:38
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26943857
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
5. uge = 7-8 cm. ??
SusanneMunkholm
Hej med jer

Jeg skal altså lige høre: Jeg er gravid i 5. uge ca. men jeg er virkelig blevet stor -kan ikke holde graviditeten hemmelig i hver fald, sys´ bare det er tideligt når jeg kun er i 5. uge !?! Det er ikke vægten det er galt med, men har taget 7-8 cm på rundt om maven.
Er der en eller flere af jer, der også har oplevet det ??

KNUS
Susanne Munkholm

Lille My
Hej SusanneMunkholm

Jeg er ca. lige så langt henne som du, og min mave er også begyndt at bule, vægten er der ikke noget med, men vi er garanteret nogle af dem der får en kæmpemavePfft Det må jo være vores krop der forbereder sig og en masse hormoner der gør at man allerede kan se det? Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor tideligt man kan se det, men som du selv siger kan det være svært at skjuleSmile

Håber alligevel at du nyder det, det gør jegHug min familie og nærmeste venner ved det godt, men jeg har ikke sagt noget på arbejdet, det venter til der er billeder af den lille spire.

Knus Lille My

SusanneMunkholm
Hej Lille My

Åh, hvor er det dejligt og høre, at der er en i samme båd Smile
Selvfølgelig nyder jeg det, men man er bare allerede knyttet til den lille spire inde i maven, når nu man kan se det så tydeligt Smile og det kan jo stadig gå galt.....
Elsker selvfølgelig og være gravid Smile
Hvornår skal du scannes ??
Er i blevet insemineret ??

Knus Susanne
Redigeret af SusanneMunkholm d. 15-11-2009 19:42
Susanne Munkholm

Lille My
Hej Susanne

Jeg skal scannes d. 26. nov kl 13:45 og jeg synes der er evigheder til!
Har lavet en masse hyggelige aftaler det næste stykke tid, for at den skal gå hurtigere og så bekymringerne holder sig lidt i baggrunden.
Gemalen er på kursus i USA den næste uge og kommer først hjem d. 23, så her er også lidt tomt!

Hvornår skal du scanes?

hvornår er du ca. sat til? det kan jo være vi kan følge hinanden, nu vi allerede har den hastigt voksende mave til fælles. hvis vi er heldige slippe vi så måske for kvalme, hvem ved?Smile

Vi klarede endnu en gang selv at blive gravide, det er 3. gang så vi håber virkelig det er lykkens gang.Smile

hvad med jer?

Knus Lille My
Redigeret af Lille My d. 15-11-2009 19:57

SusanneMunkholm
Hejsa

Jeg skal scannes den 27. november kl. 13:00. Hug (uge 7)
Ja, tiden skal bare gå stærk, selvom jeg ikke altid sys´ at den gør det Sad -tror da vi kan følges ad, det lyder da til at vi er nogenlunde samme tid henne, gør det ikke ??? Hug

Jeg er ikke sat til nogen tid endnu, vi har selv regnet lidt ud til det, men vi kommer frem til noget forskelligt hver gang !! Hvornår er du sat til ??

Jeg håber virkelig for jer, at 3. gang er lykkens gang Fingerscrossed

Vi er blevet insemineret den 23. oktober og det var 2. forsøg Thumbsup

Har du også prikken og stikken i maven ?? Det har jeg godt nok, ikke noget der gør voldsomt ondt, men kan da godt mærke det !? ååhh, jeg glæder mig bare sådan til den 27. Smile

Knus

Susanne Munkholm

Lille My
Hej igen

Jeg er heller ikke sat til en dato af min læge, men jeg har regnet det ud via. min mens. så engang i midten af juli skulle den gerne komme til verdenSmile jeg har været inde på mamma.net og den regnede ud at den lilli skulle være lavet d. 25 okt og skulle komme til verden d. 18 juli og så skulle man gå på barsel d. 27 juni. så nu må tiden vise om det kommer til at holde stik.

Jeg har nærmest nogle små jag, men jeg har ladet mig fortælle at det er livmoderen der udvider sig, så det er bare en af de ting vi må igennem.

Knus Lille My

SusanneMunkholm
hey you

Jeg har også regnet ud til, at det er den 18. Juli -eller det vil sige, at det er én af datoerne Smile

Hold da op først barsel den 27 juni ?? -hvorfor det ??
Jeg kan holde 8 uger før forventet fødsel, men det kommer nok an på hvad man laver til hverdag !

Knus
Susanne Munkholm

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2