13. December 2018 20:44:03
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27329450
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Rema 1000 i uge 47
Styne
Har lige fået ugens reklamer ind af postkassen og ser til min glæde at Rema 1000 i denne uge har en masse sukkerfrit chokolade og marcipan. Sidder så alligevel med tvivlen tilbage: er det ok at spise den slags? eller der bare tilsat andet som ikke er godt? synes jeg kan se at der er mange kulhydrater i, men det er der jo også i almindelig mørk chokolade. Nogen der kender noget til det?
ville jo synes at det var lidt hyggeligt til jul at kunne stille lidt på bordet som man selv kunne spise Smile

Aldrig mere tyk
Altså hvis du har overskud til det kan du under opskrifter finde flødeboller og der er opskriften på sukkerfri marcipan, men hvis du er på Stines kost så husk at du kun kan spise lidt marcipan for ellers får du for mange mandler :0)

jc6700
oftest er de sødet med malitol, og det påvirker også blodsukkret

Tytteas
tja Blush ... nu ved jeg godt ikke så meget om lige det, og har da heller ikke så mange erfaringer med den bedste kost for os... men altså, sukkerfrit marcipan osv er vel meget bedre end det med sukker? Og personligt har jeg nu ikke tænkt mig at være 110% fanatisk til jul... der skal nu hygges lidt, men vil da være meget mere påpasselig end ellers og forsøge mig med så lidt sukker og hvidt melt som muligt Smile men angående det sukkerfrie chokolade... så er det vel bare at spise chokoladen med over 80%... så er der godt nok noget mere fedt i, og jo stadig sukker... men synes bestemt ikke det ødelægger ens blodsukker på samme måde som så meget andet Smile det sukkerfrie Calvalier chokolade de har i Rema 1000 er ikke mørk nok hvis det oss skal være "sundt" Smile men hvis du ikke kan lide det mørke, men elsker chokolade så er det da en rigtig god løsning her i julen Smile
Redigeret af Tytteas d. 16-11-2009 03:00

Bellemus
sad lige og drømte om en brunkartoffel som smelter på tungen mmmmm
først tænkte jeg hvis jeg nu nøjes med 3 små... men hahahahahaha ved sgu da godt der kommer flere på min tellerken en der er på fadet ggg
Og risalamande mmmm med så meget kirsebærsovs at man ikke kan finde noget hvidt mmmm, og det smager jo ikke lige så godt dagen efter!
Hehe gad vide om bukserne kan være knappede det meste af hovedretten igennem?? det er i hvert fald slut når desserten bæres ind!!
Franske kartofler.......... dybet i den fedeste flæskestegssovs mmmm
Quality street - i en af de der 2 kg´s kæmpe bøtter MUMS
Vaniliekranse - smovse smovse
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

Bellemus
lige nu er jeg led og ked og mega træt af kød! kan ikke fordrage hverken flæskesteg eller andesteg - og mine sædvanlige kylletter må jeg ikke få i år Sad
Vi er nu kommet frem til en bornholmerhane, vil eksperimentere lidt i en sukkerfri agurksalat, burde ikke være slemt, og kartoflerne er stadig et problem - har set man kan lave brunkartofler med perfect strø, men det er jo selve kartoflen vi ikke må spise Sad
isis laver kirsebærsaice hmmm
er nok bare lidt negativ lige nu, har taget et halvt kg på trods kostomlægningen så mega øv bøv
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

Bellemus
Ja Smile dejligt - havde lige en af de der så kan det også være ligemeget dage igår Smile så op på hesten igen ss
Kyletter er sådan noget kyllingeaffald med masser af panering mmmmm gg
Jeg savner bare kartofler så sindsygt meget - har altid været den der kunne nøjes med kartofler og intet andet... Kunne være fint hvis vi kunne få en kartoffelkur til at fungere hehe
Men jo kød og sov er jo godt nok, men de brunkartofler har jeg ik lyst til at undvære... og man kan ikke lave brunede rosenkål (det var ellers mit bedste bud) hehe så man må jo nøjes med lidt blomkål og broccoli, det er bare ikke det samme! risalamanden - tror bare jeg tager en skefuld alm risengrød og blander med flødeskum så må den jo bare være lidt tynd til mig, gider ikke lave et eller andet rug - byg eller noget som helst Smile

cj
Jeg har besluttet mig for at min jul i år bliver uden brunede kartofler og risalamande (som jeg ellers er vild med) Jeg synes ikke det er det værd at få det dårligt og bruge et par dage på at få kroppen på rette spor igen.
Vil nyde et ekstra stykke and og glæde mig over min nye livsstil.

cj
BKL - er helt enig med dig. Det er også det jeg mener med at jeg ikke synes det er det værd. Jeg kan heller lade være med at tænke at idet man melder sig til Stines kost eller følger andet kostomlægninge er det jo heller ikke bare for 10 uger, og så tilbage til de gamle vaner.

Bellemus
Og pludselig blev det så meget nemmere at overskue julen, med alle de lækre opskrifter under julekategorien - Og fløderand med kirsebærsauce genial ide Smile WOW

Styne
Hej alle i skønne kvinder.
Her sender man et spørgsmål ud i æteren, computeren går ned og når man vender tilbage ligger der mange svar og tråden har udviklet sig.
Det er det jeg godt kan lide ved dette forum.
Tak for ideerne - jeg går julen i møde med lidt mere ro...

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176