20. September 2018 05:58:11
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26821605
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
endelig gode nyheder.
jess4780
jaah endelig gode nyheder, sidst vi var ved gynækologen pga jeg har PCO sagde de at vi højst sandsynligt skulle bruge doner og den eneste løsning HVIS vi skulle have en lille chance for at kæresten var biologisk far skulle jeg igennem ægudtagning, men igår fik vi afvide at jeg kunne få mit ønske opfyldt. at kærestens sæd ikke er så dårlig alligevel så vi kan højst sandsynligt godt bruge hans sæd til ganske almindelig inseminering. er bare så vildt glad. den 25 december skal jeg starte på nogle piller der fremkalder min menstration, HVIS jeg ikke har fået den inden. når jeg så har fået min mens skal jeg på 3 dagen begynde på pergotime. og den måned skal vi bare se om jeg får ægløsning og om ægget kommer hele vejen igennem. og bliver jeg gravid er det herhjemme i sengne, hvilket han sagde faktisk godt ville kunne lykkes, hvis det hele kommer til at gå som det skal, hvis det ik er nok med piller så skal jeg så i januar/februar begynde på en ny omgang hvor jeg så skal tage hormon sprøjter også, og ind og insemineres. er simpelthen så glad for ENDELIG at komme igang....

skulle bare ud med det og dele nogle gode nyheder Grin

jess4780
jah håber da også alt godt for os herhjemme. meeen nu må vi se.. krydser alt hvad jeg har for at det vil lykkes for vores drøm om en lille baby kan gå i opfyldelse

dj84
Hvor er det bare super at I kan forsøge selv - ville også selv være super lykkelig for sådan en beskedSmile Det er lidt sjovt vi står lige i samme situation. Går også bare og venter på min mens. så jeg kan komme i gang med Pergotime. Håber det lykkedes for os begge - snartSmile
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

jess4780
det håber jeg helt sikkert også at det gør Grin ville blive kanon hvis vi kunne følge hinanden lidt igennem alt det her Grin syntes det er en hård tur at komme igennem..

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til gode råd Prøver at blive gravid 1 22-11-2013 00:48
Så nåede vi endelig Grækenland Prøver at blive gravid 65 06-03-2013 12:56
Endelig gravid - skal jeg stoppe med Metformin? Er blevet gravid 13 26-01-2013 20:01
Nyheder på PCOforum - Januar 2013 Spørgsmål om 3 10-01-2013 16:19
endelig igang:-P Prøver at blive gravid 4 05-11-2012 12:19
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0