05. Marts 2021 10:52:14
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 31242734
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Bog og vitaminkur om PCOS
1000fryd
Jeg har en bog om pco til salg, hvor der er en tilhørende kur med vitaminer både til manden og kvinden, som skulle gøre det nemmere at blive gravid. Jeg har købt det hele, men har efterfølgende fået besked af fertilitetsklinikken om at jeg ikke må smide p pillerne, så er det jo lidt svært at blive gravid

Så derfor sælger jeg bog og vitaminer NYPRIS: 2200kr. kom med et bud

Bogen hedder: Fra barnløs til frugtbar - Spis dig ud af PCOS!

Forfatter:Tine Grandjean
Tabt 14 kg siden Oktober! Begyndte 3 marts på Svend Linnenbergs diæt og kiloerne beygnder at ryge af i et rask tempo.. ENDELIG efter 5års kamp!! Kan ikke tåle metformin, er blevet tilbudt det nye type 2 medicin, men så længe jeg kan holde den strenge diæt og tabe mig rimeligt vil jeg ikke lave kuk i noget ved at påbegynde medicin Smile

Bellemus
der er mange fertilitetskliniker der bruger den "kunstige" blødning efter p-piller til at starte op på pergotime hvis man skal prøve insiminering.... jeg gik selv og ventede ½ år på en blødning for at ku tage pergotime, og da den så endelig kom, så havde de sommerferie, så sagde de vi bliver nød til at vente til næste periode.......... men så viste det sig at mandens sæd heller ikke virkede og jeg endte med at bløde i 2 mdr.....
Men held og lykke Shock)
Vil gerne have bogen, køber den hos williamdam, men tror overhovedet ikke på det med vitaminer...
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

Anita
spis du glad løs af vitaminerne. GJorde vi BEGGE og har jeg fik også P Piller for at holde blødning igang. Fik endda de samme piller som Katten får som PPiller... underligt men da de fyldte mig med piller blev jeg endelig gravid. Jeg skal være helt ærlig og sige jeg ved ikke om vitaminerne gjorde nogen forskel MEN psykisk gjorde det. Når vi tog vitamin pillerne følte jeg at vi aktivt gjorde noget selv. For mig var det meget vigtigt at gøre noget selv også.

Bellemus hvor er I i behandling ? da vi var i Behandling på Brædstrup blev man ikke afvist hvis man fik sat blødning igang. mit råd vil være at tage en snak med jeres læge på fertilitetsklinikken og få talt om hvad det gør at I bliver afvist og skal vente IGEN. De var meget lydhøre da vi gik der. Er de i hvertfald forsøget værd syntes jeg.

Bellemus
nej det var ved en gynækologen inden skridtet til brædstrup. Vi blev efterfølgende henvist til brædstrup pga sædkvaliteten, så vi skal have microinsiminering, men jeg skal ned på 85 kg først, og ja jeg har faktisk taget 2,5 kg på siden vi var der, så det er ik ligefrem i den rigtige retning....
Har selvfølgelig skejet ud her i julen, men ellers prøver jeg at undgå kulhydrater, men synes overhovedet ikke det virker....
Hvis jeg gir mig selv lov kan jeg sagtens spise en hel bakke æg(15) 750 g bacon og 100 g ost, og 1 pose flæskesvær på en dag.... Hvilket skulle være helt i orden da der så ingen kulhydrater er, men det virker ik og jeg synes ærlig talt at mængderne er blevet himmelhøje..... men har bare en trang til at proppe noget i hovedet konstant Sad
Vi vil gerne have 3 børn, så er vores lykke gjort Hug skulle dog have tabt 30 kg igår!!

1000fryd
Jeg må ikke stoppe p piller, da jeg så bløder konstant, og tillæger mig en masse ekstre symptomer...!

Anita: Jeg ved heller ikke om vitaminerne virker, men når man læser bogen lyder det meget rigtigt, og ja synes det er et forsøg værd, ellers brugte jeg heller ikke alle de penge på det.. Men da jeg stoppede p piller, brød mit pcos helvede endnu mere løs, så startede pænt på dem igen... Så skal lige tabe en 23kg... (startede med at skulle tabe 30) Så derfor sælger jeg, så en anden evt kan få glæde af det... Sejt du blev gravid.. 1000 gange tillykke!
Tabt 14 kg siden Oktober! Begyndte 3 marts på Svend Linnenbergs diæt og kiloerne beygnder at ryge af i et rask tempo.. ENDELIG efter 5års kamp!! Kan ikke tåle metformin, er blevet tilbudt det nye type 2 medicin, men så længe jeg kan holde den strenge diæt og tabe mig rimeligt vil jeg ikke lave kuk i noget ved at påbegynde medicin Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
PCOS efter overgangsalderen - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 24-02-2014 21:29
Ældre med PCOS PCO Brevkasse 8 20-01-2014 22:23
PCOS- Ingen hjælp:( PCO Brevkasse 2 13-01-2014 07:53
Har du lyst til at hjælpe med at sætte mere fokus på PCOS og PCO? Artikler, medier og undersøgelser 2 27-11-2013 21:37
Deltagelse i projekt vedr. PCOS Artikler, medier og undersøgelser 3 06-11-2013 13:59
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke