13. November 2018 17:59:32
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27119908
6025 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Ikke metformin mere for nu!
annatut
Jeg har i en periode efter aftale med den læge der i tidernes morgen opdagede min pco aftalt en pause med metformin og har opfølgende fået fortaget kontrol blodprøver mm og det ser superr godt ud og jeg er for nu metformin fri hvis man kan kalde det for sådant og samtidig mente han at min pco jo også aftager. DejligtSmile
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

Anjela
Ej hvor vildt!! Super Grin
Nu med Lillepus i maven <3 Termin 6. oktober 2010.

skovbrist
Hvor er det dejligt for dig. Jeg bliver nødt til at spørge, hvad det er der undersøges i de blodprøver, du får taget? Jeg læser rundt i indlæggende herinde, at folk får taget blodprøver osv. - hvad skal undersøges?

Jeg har lige fået konstateret PCO og kender derfor ikke meget til behandling af det.

Nuggi
Jeg blander mig lige i debatten mht. blodprøver.....

jeg har fået at vide at jeg ikke havde forhøjet mandlige hormoner i min blodprøve, men min gynækolog vurderer alligevel at jeg har PCO....jeg har cyster, lidt uren hud og uregelmæssig menstruation (i perioder slet ingen). Har I andre hørt om at blodprøverne er fine, men man har alligevel PCO?

Jeg fik i går taget blodprøve vedr. progesteron (tror jeg det hed) for at se om jeg har haft ægløsning.

skovbrist
Nuggi skrev:
jeg har fået at vide at jeg ikke havde forhøjet mandlige hormoner i min blodprøve, men min gynækolog vurderer alligevel at jeg har PCO....jeg har cyster, lidt uren hud og uregelmæssig menstruation (i perioder slet ingen). Har I andre hørt om at blodprøverne er fine, men man har alligevel PCO?

Jep! Her! Sådan er min situation også. Min blodprøve var normal og viste intet tegn på hormonubalance, men da jeg havde mange af symptomerne blev jeg henvist til en gynækolog, som diagnosticerede mig med PCO.

Men I får simpelthen taget blodprøver regelmæssigt for at tjekke op på om der viser sig ændringer?

Nuggi
Nu er det sådan at jeg har tænkt mig at gøre som Kris, så jeg bliver gravid i morgen og får derfor ikke brug for flere blodprøverWink Man skal jo være optimist og er der noget der er inspirerende og opløftende, er det da alle de positive historier man kan læse her!

Jeg har kun fået taget blodprøve én gang (efter første scanning hvor min gynækolog sagde at jeg havde PCO baseret på ovennævnte symptomer). Da der er en svar-tid på ca. 6-7 uger så tror jeg ikke det er noget man gør så tit.

Den blodprøve jeg fik taget i går var vedr. ægløsning og skal tages på et bestemt tidspunkt i ens cyklus, så derfor blev den ikke taget med de andre.....men hun kunne ikke helt fastslå hvornår den skulle tages pga af min meget uregelmæssige menstruationSmile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Metformin?? Er blevet gravid 4 21-10-2014 20:30
Kan det passe at Metformin øger chancen for at få drenge børn? Metformin eller anden medicin 5 21-10-2014 12:42
Svær start med Metformin... Metformin eller anden medicin 1 21-10-2014 12:38
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Skal man have Metformin Metformin eller anden medicin 2 25-09-2014 20:33
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1