27. Maj 2019 07:01:39
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28233373
6012 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Kan næsten ikke tro det...
Sukkermus
Jeg havde testdag i dag efter IUI for 14 dage siden. Jeg havde forberedt mig på den sædvanlige negative test, men så skete der det fantastiske, at der næsten med det samme kom en fin lyserød teststregYes

Jeg tør næsten ikke tro på det, så skal helt sikkert tage en test igen i morgen.
Er der ikke noget med, at en streg er en streg, også selvom den ikke er ligeså tydelig som kontrolstregen?

Er der nogen af jer kloge kvinder, som ved hvor langt jeg er henne, hvis IUI var den 18/2 - er jeg 4+? og er det det samme som femte uge?

Kan næsten ikke få armene ned, men samtidig forsøger jeg at være realistisk omkring, at det kan være en fejlShock
Fik konstateret PCO i september 2008, startede på Metformin oktober 2008. Har ikke haft menstruation siden januar 2006, var tidligere overvægtig, men er nu normalvægtig - dog med "mave", kæmper stadig med en MEGET sød tand, dyrker en del motion, har nogle meget urimelige humørsvingninger, og er glad for mit lyse hår, da "skægget" så ikke er så tydeligt;o)

he05
Tillykke, jeg er ret sikker på, at den er der Smile Hvor må det bare være helt fantastisk!
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

jess4780
ja du er 4+0 idag Grin mange gange tillykke jeg har først testdag om en uge desværre Grin
mit største ønske er at få drømmebarnet med min dejlige mand Grin
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

Anjela
HVOR GODT!!! Tillykke søde!
Nu med Lillepus i maven <3 Termin 6. oktober 2010.

Happel
Det er vist helt normalt, at stregen er mere utydelig end kontrolstregen, så TILLYKKE! Yes
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

Nuggi
Hvor er det dejligt at høre! Mange gange tillykke her fraFlag Hvor er det spændende. "hvordan" er du blevet gravid? Jeg tænker på med hormoner eller????

Mange knus
Nuggi

Sukkermus
Tak for alle jeres lykønskninger og søde ord, det varmerHug

Det er dejligt at kunne dele det med jer herinde, når nu det ikke skal ud til familie og venner de første måneder...

Jeg tog en test igen her til morgen, og den viste også en fin lyserød streg - stadig ikke lige så tydelig som kontrolstregen, men ingen tvivl om at den er derYes

Jeg tør bare næsten ikke tro på det, tanker som at det kan være ægløsningssprøjten der ikke er ude af kroppen endnu, spøger i baghovedet. Men jeg er super super lykkelig, og krydser fingre for at det bare er mine tanker, der spiller mig et pusFingerscrossed

Jeg har været gennem tre hormonbehandlinger, og her i sidste omgang var det IUI...
Fik konstateret PCO i september 2008, startede på Metformin oktober 2008. Har ikke haft menstruation siden januar 2006, var tidligere overvægtig, men er nu normalvægtig - dog med "mave", kæmper stadig med en MEGET sød tand, dyrker en del motion, har nogle meget urimelige humørsvingninger, og er glad for mit lyse hår, da "skægget" så ikke er så tydeligt;o)

jess4780
kris. det vil jeg da ikke mene de kan nej
startet på stines kost d. 4 januar 2010 og har indtil videre tabt 13 kg og mangler 17 kg. lang vej men selvtilliden er fortrinsvis i top Grin

maria77
Kære Sukkermus

Stort tillykke det er da fantastiskFlag

Kris. Jo det kan den sagtens for den indeholder det sammen hormon som når man er gravid.. men er man over 12 dagen fra man har taget ægløsnings sprøjten er der ikke noget at være i tvivl om.

Ha en dejlig weekend.
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

Sukkermus
Endnu engang tak til alle i søde tøserHug

Jeg har ringet til CFC og har fået en tid til scanning, når jeg er 7+1Fingerscrossed

Og som Maria svarede, så indeholder ægløsningssprøjter det samme stof, som en graviditetstest reagerer på, så tester man for tidligt, kan den vise falsk positiv.
Spurgte, da jeg ringede til CFC, og fik at vide, at den helt sikkert var ude af kroppenThumbsup

Ønsker jer alle en fantastisk weekend med dejligt forårsvejrRose
Redigeret af Sukkermus d. 08-03-2010 20:59

Sukkermus
Ja, det kan kun blive en god weekendYes

Er der nogen der ved, om det er ok at være på slankekur, mens man er gravid?
Jeg er lige kommet igang med at tabe de kilo, der røg på gennem efteråret, og vil gerne fortsætte lidt.
Jeg vil selvfølgelig sørge for at spise sundt og varieret, og vil på ingen måde sulte mig selv.
Så længe der er noget at gi' af, så sker der vel ikke noget ved det, ellerConfused

KH Sukkermus

jess4780
altså du må ikke være på en slankekur men du kan prøve spise så sundt og rigtigt som muligt... også gå nogle lange ture eller hvad du ellers vil.

Sukkermus
Tak for jeres indputGrin

Sukkermus
Det var så også for godt til at være sandt... Jeg begyndte at bløde i morges, og er ret sikker på, at den ikke er der mereSad
Skal scannes her i eftermiddag, da de gerne ville være helt sikre...
Øv, øv, øv...

Anjela
Det er da bare løgn - håber virkelig det bedste for dig!! :*((
Nu med Lillepus i maven <3 Termin 6. oktober 2010.

Nuggi
Åh hvor er jeg ked af at høre det! Jeg håber virkelig at den alligevel er derinde.

Knus
Nuggi

he05
Åh nej, det er jeg rigtig ked af at høre! Forhåbentligt har det bare været noget andet, der har givet sig dernede, så alt viste sig at være fint ved skanningen! Fingerscrossed Fingerscrossed

Et stort kram herfra Hug
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Sukkermus
Tak for jeres søde og opmuntrende ordHug

Scanningen viste, at livmoderslimhinden stadig var tyk, så ud fra det var jeg i princippet stadig gravid. Jeg har så fået en tid til blodprøvetagning i morgen, og hvis den indeholder hcg, skal der tages en blodprøve mere nogle dage senere, for at se, om det stiger eller falder...

Selvom der er et lille håb, så er jeg ret overbevist om, at den ikke er der mereSad
Jeg bløder stadig meget, og der kommer "klumper" af blod ud, hver gang jeg er på toilettet... Jeg har ondt i maven, og mine bryster er ikke ømme mere, hvilket de var før dette skete...

he05
Puh, det er en hård omgang du er igennem nu Sad
Selv om, at du fornemmer det værste, så kan det jo godt være, at den lille spire stadig hænger ved.
Jeg kan fortælle dig, at min søster (hun har også PCO) i 7. uge pludselig begyndte at styrtbløde. Vagtlægen var sikker på, at hun aborterede og det var hun også selv, men da hun ved indlæggelsen blev undersøgt så sad fostret stadig trygt i livmoderen og det fortsatte han med i alle 39 uger Smile Det viste sig, at det var en cyste, der havde forårsaget den voldsomme blødning....så...der er håb, men kan sagtens forstå, at du indstiller dig på det værste!
Jeg håber virkelig det bedste for jer og at det kun var en slem forskrækkelse!!! Fingerscrossed

Tinam
Sukkermus - jeg Fingerscrossed for dig. Ved at det er en svær tid for dig. Kan alt for godt huske hvordan det var i efteråret.

Håber det bedste for dig.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
PCO også for dem som ikke ønsker børn Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 06-12-2013 18:02
Må ikke få metformin Metformin eller anden medicin 2 28-07-2013 21:35
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176