17. Oktober 2018 01:23:54
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26943772
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
BMI og reagensglasbehandling
Tinam
Hej,

Hørte, at man ikke behandler kvinder med en BMI over 30 ved reagensglas. Men nu har jeg kikket på et par hjemmesider og kan ikke se noget om det. Bl.a kikkede jeg på Trianglen - og der kunne jeg ikke umiddelbart se noget. Er der nogen der ved noget om det?

piaaalborg
Hej. Har været i Bræstrup idag, med henblik på hjælp til reagensglas...... Men Men Men jo et BMI på 30 var påkrævet, så efter en stortudende dag idag, er køleskab, skabe og fryser nu tømt for usunde ting, og er gået lidt mere positiv ind på projekt kur mod de små 10 kg.
Håber du har mere held der hvor du evt. skal i behandling.
Redigeret af piaaalborg d. 18-03-2010 20:50
pige på 29 der har fået konstateret pcos.
har tidligere inden denne konstation haft 2 forsøg med reagensglas, hvor jeg fødte tvillinger i 24 uge, og et forsøg der gik til grunde i 5 uge.

Et IUI forsøg i dec. 2009 negativ test
2. IUI forsøg i januar. 2010 negativ test
Nu med projekt med at tabe de ca 10 kg. inden de så vil gå videre i Bræstrup med reagensglas.

Cille30
Hej. Jeg har fået afvide at Herning og Århus er der ikke BMI krav. Det er de ligeglad med. Har snakket med en veninde som går i herning, og hun er blevet gravid Grin Og der var ingen BMI krav og så har jeg skrevet mail med Århus og de har heller ikke BMI krav.. Håber du kan bruge det til noget?? Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

piaaalborg
hej cille25. lyder jo fantastisk, men så er det lige jeg tænker om det så er en privat klinik hun går på? for det har de fleste ingen krav. vi får hjælp gennem det offentlige (gratis behandling), og de siger at det er sådan loven er de skal følge.
er det også det hun har fået hjælp gennem, vil vi da helt sikkert overveje kraftigt at skifte sted.
Måske du vil spørge hende?

har tidligere inden denne konstation haft 2 forsøg med reagensglas, hvor jeg fødte tvillinger i 24 uge, og et forsøg der gik til grunde i 5 uge.

Nu med projekt med at tabe de ca 10 kg. inden de så vil gå videre i Bræstrup med reagensglas.

piaaalborg
Har også været ved at kigge, syntes det ser ud som om Herning som du snakker om der laver de kun IUI og ikke reagensglas, men sender videre.... ved ikke om jeg er galt på den, men vil da gerne vide hvis andre finder ud af andet som også måske kan fremskønne vores projekt baby.

Cille30
Jeg ved bare KUN at de ikke har BMI Krav.. Grin

Men jeg har skrevet med Århus, de laver også det andet Grin Prøv at gå ind og kigge på århus..

De er ikke private.. For koster ikke noget hvis man for en henvisning fra lægen, det koster selvfølgelig det andet som man også skal betale for på ferilitetsklinkken
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Myne
Hejsa.
Lidt sen tilbage melding. Men vil lige fortælle at vi har været i IUI behandling i Middelfart, de sagde bare at de ville opfordre til at jeg tabte mig men det var ingen hendring og senere kom vi på OUH for at få IVF og det var samme melding der..... mit BMI er 35,6.....
Diagnose PCO d.10 dec. 2008.
5 inseminations forsøg i løbet af 2009.
3 IVF 2010.
Stadig ikke gravid.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.