16. September 2019 14:01:55
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28590879
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
I tvivl ang. Provera
Signe
Hej piger.
For snart en måned siden havde jeg en spontan abort i uge 6+0 efter IUI-H på CFCSad. Forløbet var Provera 10 dage, blødning efter to dage. Pergotime (halv dosis) på 3.-7. blødningsdag. Skanning på 12.dagen, ovitrelle-sprøjte og efterfølgende insemination.

Efter et møde med Svend Lindenberg fik jeg recept på Provera og Pergotime igen, da jeg forud for sidste fertilitetsbehandling ikke havde fået mens og ÆL i månedsvis (og logikken var, at jeg derfor ikke ville få det igen)... Men igår stod jeg pludselig med en positiv ÆL-test og ÆL-slim (og havde haft sex med manden nogle timer tidligere).. Nu er jeg bare helt forvirret!! Shock

1) Skal jeg mon tage mine provera piller alligevel?
2) Hvis der er en chance for, at jeg bliver gravid af mig selv på denne naturlige ÆL, vil provera så skade fosteret??
3) Nogle erfaringer med at en graviditet/spontan abort kan normalisere kroppen midlertidigt?Confused

kh Signe

he05
Jeg ville helt sikkert ringe til CFC. De ved hvad det hele går ud på og ikke mindst hvad der er skadeligt og ikke skadeligt.
Pøj pøj med det! Det ville jo være fantastisk, hvis du blev gravid uden hjælp af Provera og Pergotime!!
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Happel
Ring og snak med svend... for hvis du er gravid/ved at blive det, så renser Proveraen jo ret grundigt ud i dette. Funktionen i provera er at tømme ud for æg....
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Provera, pergotime..... Prøver at blive gravid 1 17-01-2013 11:40
Provera men ingen menstruation Hormoner 2 07-07-2012 16:44
Provera, pergotime og ægløsningssprøjte Metformin eller anden medicin 4 15-05-2012 10:15
Erfaringer med provera og pergotime? Metformin eller anden medicin 7 23-02-2012 19:32
Provera og tanker om alt og ingenting Prøver at blive gravid 26 17-11-2011 15:32
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke