16. September 2019 15:01:12
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28591058
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Nervøs og spændt..
Nahla
Hejsa alle sammen.
Tusind tak for se søde lykønskninger. Det er altså fantastisk dejligt som så mange er blevet gravide herinde. Jeg ved der kommer mange flere og det nok skal komme til alle og en.
Jeg har lige et spørgsmål til jer som er gravide..
Da I lige havde fundet ud af det, teste og blodprøve, var I så også bare sindsyge nervøse og spændte på om alt er ok. Jeg sys det hele er så vildt og tør næsten ikke overgive mig helt til glæden for er bare bange.. bange for der intet levedygtig foster er, en graviditet udenfor livmoderen osv... Jeg skal scannes 8/4 i uge 8, næsten uge 9. Og kan altså ikke vente, men puha hvor er der længe til.....
Håber bare så meget alt er godt...

Nuggi
Jeg er (endnu) ikke gravid, men er mor til en dreng på 3 år.

Jeg var overhovedet ikke nervøs de første 11-12 uger men på dagen for nakkefoldsscanning begyndte jeg at bløde og SÅ blev jeg nervøs. Det var først dér jeg begyndte at tænke på at det kunne gå galt - indtil da havde jeg bare været 100% positiv og optimistisk omkring det, men jeg kan jo så læse herinde at det mere er en undtagelse at have det sådan, så det kan være at jeg er mere nervøs næste gangWink

Håber ihvertfald at du får en dejlig graviditet og at alt går godt.

Nahla
Tusind tak skal du have... Jeg tror også det er meget normalt at være nervøs -- især også for os som har kæmpet i meget lang tid og samtidig har pco, så man er bange for det kan gøre noget...

Nahla
Kris B: Det er lige vores følelser, vi tør simpelthen næsten ikke at tro det og tør næsten ikke overgive os helt til den fantastiske glæde.. Det føles så uvirkeligt.. også fordi man jo ikke kan se noget andet de 2 streger... så tænker virkelig, kan der vær eliv....
Vi ønsker dette mere end noget andet og er såååå glade for det og føler det er et mirakel...Det skal abre gå...
Men puha tiden vil gå med bankende hjerte indtil 8/4 hvor jeg skal scannes i uge 9....
Tror man ligger låg på sig selv fordi man er så bange for at gå fuldstændig ned hvis det forfærdelige viser sig..
Jeg har både læst om abort risiko og aymptomer og samme med graviditet udenfor livmoderen osv... er virkelig nervøs...
Dejlgit det går så godt for dig... der blir uden tvivl en dejlg baby ud af det om ikke særlig længe...

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Er så bange/nervøs 3×33 Normalvægtig med PCO 2 07-07-2013 23:52
Tidlig scanning og vildt nervøs Er blevet gravid 11 25-02-2012 10:11
Er nervøs Er blevet gravid 11 04-11-2011 13:44
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?