27. Maj 2019 07:43:14
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28233462
6012 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Pause fra hormonerne...
dj84
Efter flere overvejelser har vi valgt at holde et par måneders pause fra hormonerne, da vores gyn. slet ikke lever op til vores forventninger og vi ikke har den fulde tillid til hende. Vi har i stedet valgt at blive henvist til OUH´s fertilitetsklinik selv om det betyder et par mdr. ekstra ventetid, men vi trænger til den her pause, og et nyt sted der er lidt mere optimistiske på vores vegne!

Nu har vi haft et par ugers pause, og jeg føler virkelig at det er lige det jeg har brug for. Førhen når jeg læste herinde at folk trængte til pause fra hormonerne kunne jeg slet ikke forholde mig til det. Jeg tænkte altid: "Hvorfor giver de ikke den bare fuld gas, når de endelig har fået chancen for at komme i gang med hormonerne?" men nu forstår jeg lige nøjagtig hvorfor. Man kan ikke holde til det psykisk uden at få et par pauser fra det hele...! Jeg havde ofte svært ved at sove pga. spekulationer, og havde nærmest kronisk spændingshovedpine. Nu har jeg endelig lidt overskud til familie, venner og fritid...og er startet til zoneterapi indtil vi starter op på OUH.

trængte bare lige til at få det udSmile
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

Nuggi
Held og lykke med pausen - håber den giver dig det overskud du har brug for.

Mange hilsner fra
Nuggi

he05
Det kan jeg sagtens forstå, at man kan have brug for. Jeg overvejede også meget efter sidste omgang, hvor min krop slet ikke kunne finde ud af det at holde en pause fra hormonerne. Man mister jo lidt kontrollen over ens krop og når I slet ikke havde tillid til gynækologen, så kan jeg godt forstå, at I søger et andet sted hen.

Og hvem ved: måske er du en af de heldige, der "pludselig" bliver gravid uden hormoner og netop fordi, at du har fået flyttet tankerne et andet sted hen!! Mange gange pøj pøj med det og god fornøjelse med den hormonfrie periode...i hvert fald dem, der er kunstigt tilført Wink
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Pause i behandlingen? Prøver at blive gravid 22 25-03-2011 17:24
Tilbage efter laaang pause:) Overvægtig med PCO 2 16-07-2010 21:54
Pause Prøver at blive gravid 3 02-07-2008 21:10
Ændrer hormonerne min PCO? Hormoner 7 16-01-2008 13:20
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.