27. November 2021 15:05:35
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 32414245
5776 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hader PCO i dag...!!!
Tinam
Hej,

Jeg må lige have luft. Vi har prøvet 3 forsøg med insemination. Desværre uden held. Synes jeg begynder at blive lidt stresset af det. Der er travlt på jobbet, og jeg skal tage hormoner og lægerne roder og rager og jeg spiser efter bedste evne efter "spis dig gravid". Og pludselig kom vi til at tale om hvorvidt vi skulle prøve med reagensglas eller ej. Min kæreste mente ikke der var råd til det, når vi nu gerne vil have hus. Men om et års tid har vi sparet sammen. Så kan vi gøre det der. Hmm, jeg er 41 så jeg har altså ikke tid til at vente så længe.

Synes bare det er så frustrerende i dag. Vil gerne gøre det godt og rigtigt og vil så gerne blvie mor. Men synes pco, og overvægt spænder ben for mig. Det er til at brække sig over (undskyld sproget).

Synes vi må prøve alle de muligheder der er. Ellers ender det blot med, at jeg en dag bliver ked af at vi ikke prøvede alt. Min kæreste synes ikke det er så vigtigt som jeg synes det er. Men han har også en søn i forven fra et tidligere forhold. Og uanset hvad jeg gør bliver jeg jo aldrig hans mor. Han har i forvejen en mor, så den rolle skal jeg (eller vil jeg ) ikke have.

Synes bare, at min kvindelighed bliver anfægtet af at have PCO. ØV, siger jeg bare.

For det ikke skal være løgn har jeg en knæskade og har haft det de sidste 5 måneder. Overtrænede i efterår da jeg startede på et slankehold samtidig med at jeg startede på svømning for vandskrækkere. Nu kan jeg dårligt træne, og jeg har ikke været til svømning siden november. For jeg gør skaden værre af at lave brystsvømningsben. Suk. Så er det f.... ikke let at tabe sig når det kun skal være via kosten. Håber det hjælper når jeg har været til diætist.
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

he05
Først og fremmest, så får du lige et Hug
Jeg kan godt se, at det hele lidt har rottet sig sammen mod dig (sådan kan det i hvert fald føles nogen gange).
Der er jo desværre nok ikke noget jeg kan sige, der kan fjerne din frustration, men jeg kan i hvert fald forsikre dig om, at du ikke er alene om at blive godt og grundig træt af PCO Angry Nogen gange kan det føles som om, at det er det eneste man er: hende med PCO, der ikke kan få sit største ønske opfyldt mht. børn...suk.
Men når det nu er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at det nok skal lykkes for jer og sikkert når I mindst forventer det!

Jeg kan se på din signatur, at du formentlig får 3 IUI'er mere? Har du helt mistet modet mht. IUI?

Du får lige en masse god energi herfra!!!
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Tinam
Nej, ikke helt. Vi venter jo på brevet fra Hillerød Sygehus. Vi tager selvfølgelig derop og hører hvad de har at sige. Og så håber jeg da, at det ender med 3 IUI mere. Samtidig med at jeg (forhåbentlig) taber mig efter en tur hos Kost-Klinikken Immanuel. Har købt lakridsrod i dag, og har bestilt silke-pæon i dag. Så helt mistet modet har jeg ikke. Men nogle gange er det bare så svært.

Men dejligt at jeg fik luft. Så kan jeg lidt igenSmile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

he05
Ja, nogen gange så skal man bare lige ud med det og så er man klar til en ny omgang Smile
Jeg syntes, at det lyder som om, at du gør alt det rigtige for, at du bliver gravid, så det skal nok lykkes...man skal bare væbne sig med en pokkers stor mængde tålmodighed Huh

Jeg er meget spændt på at høre om silke-pæon og lakridsrod giver gevinst for dig. Jeg syntes i hvert fald, at det lyder meget interessant og som noget af et vidundermiddel, men venter selv lidt med at springe på det så længe, at jeg er på hormonerne...

Rigtig mange gange held og lykke med det hele - håber også, at I får gode nyheder fra Hillerød Sygehus!!!!
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Tinam
KrisB - jeg går til svømning i Hillerød. DEt er ikke fordi jeg gør det forkert, men i følge min fys. må jeg ikke lave brystsvømningsben, med den knæskade. Så det er lidt øv.

Jeg har taget tyren ved hornene i dag ovenpå en en lidt sort dag i går. Så jeg har ringet til lægen og talt op ad døre og ned ad stolper om at jeg havde brug for en henvisning fra lægen så jeg kunne komme ind til PCO-klinikken hos Svend Lindenberg. Så det skal jeg også i april. Glæder mig meget til april for der skal jeg jo også til diætist. Så god start på påskenSmile

Og jeg er klar til at fortsætte kampen for at få storken til at kikke forbi med et lille barnSmile Godt at støtte og opbakning flyder til mig i rigelige mængder fra min skønne mandGrin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
hader ventetiden Prøver at blive gravid 1 06-02-2011 15:29
hader min vægt Overvægtig med PCO 3 05-12-2009 09:37
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.