09. August 2020 22:35:45
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30022646
5845 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
meget meget svag positivt test!!!!!
amal
hej piger Smile
jeg har taget en graviditetest idag (havde sa. fra en måned siden) men jeg fik bare lyst til at lave en test da mine bryster er ømme.. så tog jeg en test og den viste meget SVAG positivt. jeg skal bare dejer det lidt før jeg kan se at den er positivt.. ved ikke helt hvor meget jeg skal stole på det.. jeg venter endnu par dage og ser hvordan det ser ud..
men er der nogen der har prøvet det som jeg beskrever? og hvordan endte? var det en graviditet eller falsk positivt..

Louise A
Hej AmalSmile Altså jeg tog en graviditetstest da min mens var forsinket (sådan ca på det tidspunkt ihvertfald) og den var MEGET svagt positiv, men blev tydeligere i løbet af få dage og jeg er i femte uge nuSmile Men.. Du skriver du har haft en SA for en måned siden og jeg ved ikke om der stadig er hCG nok til at give et positivt udslag stadigvæk? Men det er der måske andre der kan svare på, rigtig meget held og lykke med det ihvertfaldHug

amal
hej Louise..
tillykke med din graviditet.. dejligt når det lykkes med en..
det med sa og hcg - nej for havde lavet en test to uger efter sa og den var negativt..
jeg venter par dage og se hvad testen siger..
men den gang du testede var du nødt til at vende den lidt før du kunne se at der er to steger? eller var den svag men tydeligt at se.?

Louise A
Mange tak, jeg har selv virkelig svært ved at tro på det endnuSmile Den jeg tog var meget meget svag, jeg var faktisk i tvivl om den overhovedet var der, eller om det var mig der VILLE se den hvis du forstår. Men man siger jo at en streg er en streg så hvis der er det MINDSTE så burde den da være okSmile

amal
Smile ja det er en dejlig oplevelse der ikke kan beskrives med ord.. vi har prøvet i snart 3 år og der er endnu ikke sket noget,.. vi brænder sådan efter at få nr. 2 (har en søn på 5 år) som også ønsker sig en lille søs eller bror..
sådan har jeg det med den her test.. men jeg har smidt den ud og laver en ny om par dage hvis jeg ikke får mens. som jeg håber at den ikke kommer hehe.. bare der er en graviditet..
men held og lykke frem over Wink

Louise A
Tak og i lige måde, du må jo endelig opdatereHug

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Test før begyndelse Normalvægtig med PCO 1 19-01-2015 09:14
Test dag d. 5/11 Prøver at blive gravid 4 03-11-2014 09:29
meget syg af metformin:/ Metformin eller anden medicin 4 27-11-2013 20:53
Hvor meget påvirker kaffe huden(urenhud) og fertiliteten når man har pco PCO Brevkasse 4 31-10-2013 14:38
Trist pga. meget uren hud . høj talgproduktion PCO Brevkasse 5 13-10-2013 19:24
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176