27. November 2021 14:40:27
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 32414132
5776 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hvad er mon det de ikke har sagt?
Tinam
Hey,

Så har jeg været på CFC for første gang. Hvem jeg var inde hos har jeg ingen andelse om. Det sagde han nemlig ikke. Min kæreste siger, at det var Svend Lindenberg vi har inde hos.

Nå, men vi talte stille og roligt om, hvad vi har gjort indtil nu. Han undrede sig over, hvorfor gynækologen ikke bare fortsatte udover de 3 gange. "Hvad er mon det han ikke har sagt til jer?". Det har jeg tænkt lidt over...

Nå, men jeg fortalte, at jeg har har Metformin stående hjemme, så det sagde han, at jeg endelig skal begynde på igen. Min læge havde sagt at jeg skulle tage 2 piller dagligt fra dag 1, men det må man jo slet ikke. Han sagde, at jeg skal fortsætte med dem til jeg bliver gravid, og er 12 uger henne.

Nu har jeg så ringet til gynækologen jeg gik hos, og bedt om, at de sender min/vores journal. Så får de den på CFC, og så laver de en plan/forslag til os og sender det pr. post. Og så tager vi den derfra.

Men ellers fik jeg stor ros, for at have tabt 20 kg, og jeg skal "bare" tabe 8 kg mere, så øger jeg chancen med 30%. Smile

Og så gjorde jeg jo alle de ting man skal gøre. Han var lige ved at give mig et foredrag om PCO, men som han sagde, så ved du jo meget mere om det end mig. Smile Og det er jo rigtigt, selvom det jo er dejligt, at blive bekræftet i, at man ikke er helt på afveje.

Så nu er der blot at vente... Det gør man jo så tit, med menses, ægløsning, piller og meget andet.

Og så må jeg bare håbe det bedsteSmile Men synes de var meget søde derinde.
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Hanne123
Sikke et flot vægttab!! Ja, nu er det bare at vente. Hug

-Hanne

http://www.GreveAlternativ.dk
Cille30
Sikke et flot vægttab Grin tillykke med det..

Hmm lyder mærkeligt hvad de har holdt hemmelig overfor jer.. Men nu må vi vente og se hvad der sker..

Jeg håber det bedste for dig/jer..
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Tinam
Så har jeg i dag været inde forbi CFC med min og mandens journal. Så nu kan vi bare vente til posten kommer med et brev fra Svend Lindenberg om hvad han synes næste skridt er. Kom i tanke om da jeg læste journalen, at jeg da aldrig har fået forklaring på mine blodprøver, så det bad jeg om da jeg afleverede den.

Desværre går det ikke specielt stærkt med vægttabet efter jeg er begyndt på Metformin. Så nu er kostplanen blevet beskåret efter råd fra Svend Lindenberg o min diætist. så jeg må vi se om jeg nu begynder at tabe mig igen. Det håber jeg altså for det er da hårdt nok i forvejen. Men synes næsten jeg er dygtig til at få det rigtige. Er begyndt at holde af skyr - det troede jeg aldrig ville skeAngel

Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Tinam
Hurra, der var ikke noget som gynækologen ikke havde fortalt mig.

Fik brev fra Svend Lindenber i går. Har har været igennem min journal, og da jeg havde fået en henvisning til dem, skrev han, at jeg ku få 3 IUI på den henvisning (har prøvet 3 gange allerede). Og jeg kan komme i gang når jeg får menstruation igen. Så hurra for det.Grin

Nu kan jeg tage til Paris med manden og når vi kommer hjem er det tid til menses og møde op hos CFC og få lavet en plan.

Det er god planlægningSmile

Meier
Dejligt, dejligt. Håber det bedste for Jer Thumbsup
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvad skal man spise? Normalvægtig med PCO 5 12-01-2015 22:11
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Proteinpulver: hvad skal man vælge? Kost og motion 1 05-03-2014 12:39
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
Log ind