21. Juni 2018 19:38:18
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26307285
6039 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
GONAL-f
Tinam
Er der nogen der har erfaringer med GONAL-f.

Fik det med hjem i går fra CFC. Har ikke prøvet det før, så jeg er spændt på, om der er noget ubehag ved at tage det.

Og uh, så skal jeg stikke mig hele 3 gange.Shock
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Nuggi
Hej Tinam,
jeg er selv i behandling hos CFC og jeg tager også Gonal-F - er i gang med 3. forsøg (min dosis er 37,5). Jeg har ingen bivirkninger og jeg synes ikke det er slemt at stikke mig.

Hvordan ved du at du kun skal stikke dig 3 gange? Jeg stikker mig én gang dagligt indtil æggene er store nok til at jeg skal tage ægløsningssprøjte.

Mange gange held og lykke med detSmile

Tinam
Hej Nuggi, I følge det skema jeg fik med hjem i går skal jeg bruge det 3 dage i træk - og tage 75 enheder dagligt.

Tænkte nok, at det var på samme vis, som når man tager ægløsningssprøjten. Den har jeg prøvet før. :-)

Men det bliver spændende, hvordan det kommer til at gå. Der er til 3 forsøg, hvoraf vi lige er startet på det første af de 3 forsøg Har været igennem 3 forsøg på en anden klinik,

Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Nuggi
Nå, okay - kan se at du også først har taget noget andet - det er åbenbart meget forskelligt hvad man har brug forSmile Jeg synes at ægløsningsprøjten er værre, da der er mere der skal sprøjtes ind, så du får ingen problemer med at tage Gonal-f.

Ved 1. forsøg var jeg også på 75 enheder, men endte med at have produceret 10 æg og fik væske i bughulen - jeg lignede virkelig én der var gravid og nu er det jo ikke lige looket vi går efter imens vi arbejder på det, så det var ikke så rart.

Jeg ved slet ikke hvor mange forsøg jeg har - det må jeg spørge om når jeg skal scannes.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gonal F Prøver at blive gravid 9 09-10-2014 19:52
Gonal-f Hormoner 6 29-06-2012 14:35
gonal-f Prøver at blive gravid 5 04-10-2011 13:20
Gonal-F Prøver at blive gravid 2 30-09-2011 07:54
Sygesikring Danmark - Gonal F Prøver at blive gravid 3 05-09-2011 21:02
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?