21. April 2018 02:05:53
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 25983014
6049 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
hvordan takler I at være barnløse i behandling?
sahara
Hej
Dette er første gang jeg skriver herinde.
Jeg fik konstateret PCO tilbage i September, da vi søgte hjælp efter vi havde forsøgt graviditet i næsten 1 1/2 år.
Behandlingen har ind til videre bestået af KISS kost (fra spis dig gravid), samt metformin. Vi har kun haft et iui-h forsøg. Min krop har reageret flot på behandlingen og i dag, ses der ingen tegn på PCO i mine æggestokke.
Det skal også siges at jeg holder KISS kosten 100%.
Jeg får så meget ros hver gang vi er til folikkel scanning, men aligevel bliver jeg bare ikke gravid.
Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal blive ved med at takle det, drømmen er så stor og håbet bliver smadret hver måned.
Hvad gør i andre?
Jeg føler mig nogen gaange så alene med dette problem, alle omkring mig får børn. Min mand er en stor støtte, men han har svært ved at sætte sig ind i hvilken kamp det er for mig. Han er i tip top stand, hvilket jo er godt for vores chancer. Men dette gør jo også at jeg føler det kun er min skyld drømmen ikke går i opfyldelse.
Undskyld det lange indlæg, jeg skulle bare lige have luft.

Byrge74
Hej

Det er super hårdt, men på en eller anden måde kommer man igennem. Vi har været igennem fire forsøg IUI-h og jeg er desværre ikke blevet gravid. For mig var det værst 1. gang, jeg håbede så meget, og så endte det negativt. Var bundulykkelig og græd meget, nu har jeg tvunget mig selv til ikke at forvente for meget, og det har hjulpet lidt. Det er stadig hårdt, og jeg bliver ked af det, men det er på en måde lettere.
Vi har fortalt alle at vi er i behandling, familie, venner og kolleger, og det har også hjulpet en hel masse. Så behøver man ikke kæmpe for at vise et glad ansigt, når det ikke er lykkedes. Og så har jeg bare den dejligste mand der samler mig op, når jeg ikke selv kan.
Jeg har også PCO og været på KISS-kost, og har også fået ros hos lægen for mine fine follikler, men det har bare ikke hjulpet. Nu er vi ved at indstille os på at skulle til IVF, det var ikke det vi håbede på, men vi gør det, for vi vil så gerne have et barn.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kan jeg være gravid? Prøver at blive gravid 8 25-06-2014 21:49
Soprano xl laser behandling Alternativ behandling 1 19-04-2014 00:28
KISS kost-Hvordan? Kost og motion 3 22-02-2014 20:48
Hvordan bevarer man håbet? Prøver at blive gravid 2 19-02-2014 13:31
Skal det virkelig være dyrt at have PCO ? Opskrifter 3 06-02-2014 21:17
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?