15. Juli 2020 04:45:42
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29825531
5835 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Det kunne jeg IKKE spise...
isa
Pyha, havde et par trælse dage på min diæt, hvor jeg ikke fik lavet ordentlig aftensmad osv. En enkelt aften blev det så træls at jeg endte med den nemme løsning: junkfood.
Jeg ved selvfølgelig godt at det kan have en rimelig heftig effekt på kroppen at indtage en hvilken som helst form for junkfood, idet de fleste typer indeholder en del hurtige kulhydrater, og jeg ikke spiser hurtige kulhydrater på min diæt.
Men av for den, hvor blev jeg alligevel overrasket!
Jeg spiste en pizza sandwich, jeg tænkte at det trods alt var bedre end en rigtig pizza, da der er lidt flere grønsager og lidt mindre brød og sådan. Men nej, det var ikke bedre end noget som helst.
Jeg spiste sandwichen ved 20-21 tiden, og ca kl 01 måtte jeg løbe på toilettet med mavekramper og diarré - den SLEMME slags.
Næste morgen var det heldigvis helt overstået, men for dælan hvor var det da en lærestreg. Ellers tak, det vælger jeg ikke frivilligt igen det der.

Det der egentlig undrede mig lidt var at jeg tidligere har spist RIGTIG meget junkfood, særligt pasta, pizza og pizzasandwich og lign. Og hvis jeg havde problemer med maven i den periode var det nærmere forstoppelse, og har flere gange konstatteret at alt med durummel (ciabattaboller, pizza, pasta etc.) gav mig elastikmave og forstoppelse, og nu sker der så det modsatte.'
Kroppen er fandme mærkelig indimellem.

Er der andre der ikke længere kan tåle noget som de indtog i rå mængder førhen?

Tytteas
Ved faktisk ikke med pizza Blush tror ikke jeg har fået en i evigheder! Men synes det gør fint med en ruller Smile en sjælden gang! Men ork jo, der er jo masser af ting man får spiste i enorme mængder som man nu med det samme kan mærke fysiske og psykiske konsekvenser af! Alt det raffinerede halløj der går jo lige ind og knocker en out, og det er selv i ret små mængder! Man kan jo slet ikke spise en lille bolle eller noget uden at få hjertebanken, kvalme og en gravid mave... om ikke andet kan man altid få et fingerpeg om at man har spist forkert hvis maven er udspildet om aftenen hmm... det ret øv, for den sjælden gang i mellem hvor alle vennerne får pizza kunne det være ret frådern lige at kunne hygge med, men oh well... desuden har jeg det også sådan med rødt kød, får kvalme af bare lugten af det nu, hvor jeg spiste det stort set hverdag førhen hehe Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvad skal man spise? Normalvægtig med PCO 5 12-01-2015 22:11
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Jeg kunne bruge en ligestillet SMS-pco-buddy! Alt imellem himmel og jord 1 30-01-2014 22:08
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176