13. December 2018 20:46:48
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27329455
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Werthers Original u. sukker
Meier
Sidder lige og skal til at bestille ved Frk. Skrump.
Er der nogen af Jer der har købt Werthers Original u. sukker og Woodies bar? Kan se at der er hvedemel i baren, men det står under PCO venlig, så er lidt forvirret Confused Ved ikke om vi må spise dem Blush
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Nuggi
Jeg køber en sjælden gang Wethers original sukkerfri i Rema, men Woodies har jeg ikke prøvet.

Tytteas
Synes wethers original er fine at have Smile men, jeg prøvede lige woodies med orange og hasselnødder i weekenden Huh not good! Det er længe siden jeg har haft en så ustyrlig trang til mere! Selv her flere dage efter skal jeg slå mig selv i hovedet for ikke at køre ind og hente noget mere sukkerfrit guf i helsebutikken Sad og det var ikke engang fordi de var en overdreven fantastisk oplevelse hmmm... jo altså de smagte godt, men ikke SÅ godt Smile
Redigeret af Tytteas d. 15-09-2010 19:30

Meier
Tak for det Smile

he05
Forklar mig lige det med sukkerfrit slik. Jeg troede stadig, at det var no-go fordi der stadig er mange kulhydrater i? Burde det ikke stadig påvirke blodsukkeret? Jeg er (endnu en gang) forvirret Smile
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Tytteas
Jo, tror du har ret... i hvert fald det chokolade der er fyldt med maltitol (? eller hvad det var det hed)... det er nok derfor det står nævnt i den simple sukkerafvænnings plan og ikke i den hårde... hmmm... så jo, det påvirker blodsukkeret

JustMe
he05 skrev:
Forklar mig lige det med sukkerfrit slik. Jeg troede stadig, at det var no-go fordi der stadig er mange kulhydrater i? Burde det ikke stadig påvirke blodsukkeret? Jeg er (endnu en gang) forvirret Smile

Sukkerfrit slik indeholdende sukkeralkohoer skulle ikke påvirke blodsukkeret i nævneværdig grad. Maltitol har jeg læst flere gange, skulle påvirke blodsukkeret.
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

JustMe
Meier skrev:
Sidder lige og skal til at bestille ved Frk. Skrump.
Er der nogen af Jer der har købt Werthers Original u. sukker og Woodies bar? Kan se at der er hvedemel i baren, men det står under PCO venlig, så er lidt forvirret Confused Ved ikke om vi må spise dem Blush

Werthers sukkerfri kan man købe i de fleste større dagligvarebutikker. Dejlig at have til en nød-slik-situation Pfft
Redigeret af JustMe d. 15-09-2010 21:56
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

Tytteas
Præcis, det er jeg helt enig i BKL Smile

Meier
Synes deet er en jungel Sad Men lærer det vel på et eller andet tidspunkt Smile Og det er kun til at have, hvis jeg går helt kold en dag Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Sukker? PCO Brevkasse 3 28-10-2014 17:10
Påsken – igen en højtid, fyldt med sukker - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 08-04-2014 20:25
Nyhed med Stevia fra Den Gamle Fabrik indeholder OGSÅ tilsat sukker Kan jeg godt spise...? 1 28-01-2014 20:57
Sukker - hvor lang tid går der inden det påvirker? Kan jeg godt spise...? 2 09-06-2013 16:20
Sukrin gold, alternativ til brunt sukker Kan jeg godt spise...? 1 14-12-2012 21:07
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke