21. April 2018 01:41:42
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 25982946
6049 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Countdown!
tepriess
Nu er der en uge til jeg kan teste, syntes ikke jeg har lavet andet en "fy-fy" med husbonden her det sidste stykke tid, så nu må det da være min tur Fingerscrossed
Den over stolte mor til lille Theodor fra maj 2011Hug

2,5 kg down, 58,1 kg to go!

You're never fully dressed without a smile Yes[/small]

xeny1981
jeg Fingerscrossed
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Meier
Er sikker på der er held ved den dag, da skal jeg nemlig også teste Smile
Fingerscrossed alt for os, jeg er sikker på de bliver positive Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

tepriess
Kunne da være sjovt hvis vi begge testede positiv, så gi'r jeg en smoothie, haha:-)

Meier
Den er jeg med på Grin

JustMe
Hmm...jeg skal have tjekket, at mine graviditetsværdier er ok den dag, så må jeg være med? Hvis jeg nu krydser for jer, kan i krydse for mig Grin
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

tepriess
JustMe: Selvfølgelig må du det :-D

Havde et meget træls mareridt i nat, hvor jeg fødte et barn, men glemte hele tiden af amme, og skifte ble osv Confused

Meier
Selvfølgelig JustMe, jeg Fingerscrossed alt hvad jeg kan Grin

Tepriess: din hjerne kører godt nok på overarbejde Smile Det er helt naturligt. Jeg drømmer om baby og min mand drømmer om et hus vi så sidste weekend - så hvad mon fylder mest ved os Grin

tepriess
Meier: hehe:-)
Drømmer hver nat at Kasper går fra mig, og er meget kold over for mig, og den er stensikker, det er hver nat, jeg skal altid lige bruge en times tid på at ryste drømmen af mig når jeg vågner...

Meier
Uhh den drøm kender jeg alt for godt!!!! Han hedder godt nok Carsten og ikke Kasper Grin Men den er meget ubehagelig og kunne virkelig godt undværre den!!! Og når du siger du har den hver nat, det må da næsten være tortur!!! Shock Du er sgu da en køn pige (kan jo se billederne Smile) så hvis du var min, ville jeg i hvert fald ikke gå fra dig Smile

xeny1981
Træls drøm Tepriess Sad men mon dog han har det i tankerne når han har sagt ja til et barn Wink Og er sikker på du hverken ville glemme at amme eller skifte ble - men underlig drømme man har - vil slet ikke begynde at fortælle om mine - er sikker på i sender mig på tosseanstalt så Wink
Redigeret af xeny1981 d. 22-09-2010 17:06
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

JustMe
Uh, i er så søde! Hug Jeg kender også alt til de mærkelig drømme og lige præcis den med en kold kæreste, der er utro eller skrider, har jeg desværre også prøvet et par gange. Sad
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

tepriess
Meier: Taark, hvor er du sød Blush

ja, det er nærmest tortur, vågner op og er så ked af det...

Jeg drømmer tit jeg føder, og kan aldrig finde ud af at passe barnet ordenligt, i nat drømte jeg også at hele min familie valgte at stoppe kontakten med mig fordi jeg ville være gravid, og slet ikke var moden nok til det, og det var også derfor Kasper forlod mig.

Var det bare en gang imellem jeg havde disse drømme, så kunne jeg nok se igennem fingre med det, men nu går både mig og min mor meget op i drømmetydning, og jeg går generelt meget op i mine drømme.
Selvfølgelig fortæller de mig ikke at jeg ikke skal være mor, eller at Kasper går fra mig, men det må jo være noget frygt der sidder i mig.

Tror desuden de mange mareridt kommer pga medicin. Den medicin jeg får jeg giver skylden, skal jeg tage den sidste af i aften (bliver trapppet ud pga ønsket om at blive gravid)

tepriess
Ååååh nej, har fået min menstruations bums Sad
Får hver gang, lige op til min mens, sådan en ualmindeligt kæmpe bums et eller andet sted på kroppen, og fandt den lige nu Cry

Meier
Tepriss: Jeg er også lidt at en nørd mht drømmetydning o.l. Grin Og jeg tror dine drømme handler om din usikkerhed - uden at jeg selvfølgelig skal stemple dig eller noget Smile
Og MEGA træls du nu har fået symptomer på at din mens snart kommer Sad Håber dog at den bare er der fordi den ikke kunne nå at stoppe Wink

JustMe: Jeg synes ikke der er noget værre end de drømme!!! Og tror ikke der er mange der ikke har oplevet det. Bagefter kommer manden ppå en "lille" opgave med at overbevist om det modsatte Smile Især med intet utroskab og at han ikke går. Tror ikke altid jeg er særlig nem at være gift med Blush

tepriess
meier: har du Parkers drømmetydnings bog? Det er min bibel! :-)

Meier
Men den har jeg ikke - jeg har min mor GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Er den god?

tepriess
Den er fantastisk, det er ligesom en ordbog, så slår man bare op på hvad man har drømt om, og så fortæller Freud dig at det er en diller....

Dog ikke med alle tingene, mange af dem er rigtig godt forklaret, og som min mor altid siger "har du en idé om hvad det kan betyde, så er det næsten altid det!"

Kommer til at savne at bare lige kunne ringe til hende når hun flytter her om 1½ måned Cry

Meier
Hvor flytter hun hen?
Uhhh, jeg kan ikke klare Freud!!! Grin Men vil da lige se om jeg ikke kan finde den bog Smile

tepriess
Hun flytter helt til Thailand med hendes kæreste, og skal bo der i et halvt år, så er hun hjemme i et halvt år osv.

Snakker med hende ca en gang om dagen, så det bliver bare hårdt...

Men dejligt for hende at hun får nogle dejlige oplevelser :-)

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende