25. Januar 2021 15:06:21
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 31028937
5848 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Minister mærker ikke nedskæring
Meier
Jeg sidder til dagligt og håndtere de love vores "kære" folketing dagligt spytter ud til os, men jeg bliver sgu temmelig harm når jeg læser at en minister kan få 648.000 kr. i barselspenge når vi andre nok ikke engang kan få hjælp til at få børnene!!!!
http://ekstrablad...420280.ece
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

xeny1981
Ja men det er også nemt at gå foran som et godt eksempel med 648.000 kr. i r.... Angry
Tror det er os almindelige dødelige. som de skal se på i stedet og politikerne derved får et godt forbillede Wink

Men Meier vi må jo konkludere at politikere bliver aldrig klogere
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Meier
Der er jeg helt enig med dig Xeny - kloge har og bliver de aldrig Grin
Tænk hvis vi fik sådan en årsløn!!!! Shock

misssmile
Ja det er sgu groteskt!!
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

JustMe
Ja ja, morale er godt, men dobbeltmorale er dobbelt så godt. Det er nemt nok at krydre egen kage, når man selv bestemmer lovene - mangen til frækhed!!!
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

Meier
Tror vi skal danne et parti og stille op ved næste valg. Er sikker på vi ville vælte både den røde og blå fløj Smile

xeny1981
Enig Meier så synes jeg vi skal være grønne Wink men sårn årsløn ville ikke være dårlig - gad egentlig godt se DK's budget - og hvis man bare skar 200.000 kr fra hver minister i årsløn - så tror jeg ikke der skulle spares hele tiden på de forkerte steder - eller ihvertfald ikke SÅ meget. Men de går jo nok ikkefra samme konto Frown

Xeny
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Meier
Ja grøn kan godt bruges, den nupper vi Grin
Hmm.... Nej tror de har en kasse helt for sig selv, som de bare bliver ved med at kaste penge i, for der skal jo være råd til deres løn..... Så er det lige meget de råder andre til at gå ned i løn Angry

xeny1981
Her lige set Godmorgen Danmark her til morgen i forbindelse med Lene Espersen og den mail-sag der kører på hende.
En professor i kommunikation og noget mere, fortalte at politikerne, når de bliver spurgt om noget i Folketinget, så behøver de ikke svare på spørgsmålet, men de kunne svare noget andet eller noget irrelevant - Så længe det var sandt Huh

Hvad høvlede sidder de for derinde så??? Bare en undring Smile
Xeny

Akela
Der må jeg holde med KrisB, og når nu overskrifteen siger at de ikke mærker nedskæringer, hmmm med den procentdel af danmarks kvinder der lider under at være ufrivillig barnløs, mon så ikke også derr er nogen i "tinget" der kender vores problem og har det meget tæt på, og dermed også bliver ramt hvis ikke man kan få hjælp till det mere....

Meier
Jeg er delvis enig med Jer. Men jeg har skulle argumentere hele dagen idag, så gider ikke gøre det nu GrinGrinGrinGrinGrinGrin

xeny1981
Tror også politikere har valget om at holde længere barsel - og man vælger jo elv om det er karriere eller familie der vægter mest. Jeg ville heller ikke leve det liv som de gør - men tror heller ikke jeg har muligheden for at tage en bebs med på arbejde - tror nok min chef ville glo en extra gang Grin
Jeg tænker bare mange selv vælger den karriere - og der er jo heller ingen der forlanger at de skal arbejde 96 t i døgnet. De kunne jo skære ned på deres sommerferie Pfft

Ej stor respekt til dem der gider - men igen jeg synes der er for mange underlige lovforslag og for mange akademikere, der sidder på Borgen - de skulle ind imellem stikke snuden ud i erhvervslivet og se hvad der sker og hvordan lovgivningen påvirker dem der sidder og arbejder efter dem og dem der er underlagt reglerne.

Xeny

Meier
Mangler en "Synes godt om" knap Grin

xeny1981
He he Meier - det er jo ikke facebook Grin
Xeny

Nuggi
Xeny1981: du har ret I at der ikke er nogle der FORLANGER at de arbejder så meget, men der er helt sikkert mange der forventer lidt - det vælger de selvfølgelig selv, men hvis de arbejdede mindre, tror jeg ikke de skulle forvente at stå i først i køen til de interessante minister-poster fremover.

Generelt kan man jo undrer sig over mange beslutninger der træffes i folketingetSmile

xeny1981
Selfølgelig bliver der forlangt noget af vores politikere - politik er jo deres arbejde. Tror også hurtigt jeg kunne få en fyreseddel, hvis ikke jeg lavede noget.

Men jeg kan da ikke sidde overfor borgeren eller mine kollegaer og de stiller mig et spørgsmål, så bliver jeg da nødt til at svare på det de spørger om og ikke noget der ikke har noget som helst med sagen at gøre... Men siden de kan vedtage nogen love så snakker der jo heldigvis ikke alle udenom Smile

Men kunne være man skulle prøve næste gang en borger spøger, om hvad kontanthjælpssatsen er, at svare havregryn Grin
De stiller et spørgsmål - jeg svarer på noget irrelevant men sandfærdigt, nemlig hvad jeg fik til morgenmad Wink

Men Nuggi jeg er enig med dig i at arbejder de ikke de timer de gør, så NEJ så er der ikke de fine ministerposter til dem.

Og KrisB Ja jeg har også valgt at have en karriere på arbejdsmarkedet, men kunne også godt tænke mig en dag at komme ned på 32 timer, så jeg kunne nyde mine forhåbentlige fremtidige børn. Men det kommer nok ikke lige på tale før manden er færdiguddannet - men det kan være han når det inden vi får børn Huh

Xeny

Meier
xeny1981 skrev:
He he Meier - det er jo ikke facebook Grin

Hihihihi Wink

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvilke pølse mærker PCO Brevkasse 9 12-01-2015 00:47
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
PCO også for dem som ikke ønsker børn Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 06-12-2013 18:02
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke