20. Juni 2019 07:56:08
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28318347
5999 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Jeg må bare rose mig selv :-)
liseje
Jeg har tabt mig 9 kg siden den 27/8-2010. Jeg vejer nu 91,5 (Ønsket totaltab 30,5 kg)

Total vægt tab indtil nu 9 kg... Ønsket slut vægt 70 kg, så jeg mangler 21,5 kg (gud det slog mig jeg tabt mig 29,5 % allerede)

Da jeg startede var mit BMI 36,9 og nu er det 33,6. Så det er faldet med 3

Jeg er skrumpet 70 cm, fordelt på ( lår, bryst, tajle, mave målt over navlen, overarm og hofte)

Jeg skulle idag liiiiiige prøve en kjole jeg havde købt og havde på til min datters dåb (sommeren 2003) Har været for fed lige siden... Og den passede... den kunne bare lynes op UDEN problemer...

Hold op.... CHOOOOOK (På den gode måde ss)

Knus til alle I skønne tøser

Jeg offentliggøre billeder taget hver lørdag på min facebook profil. Der kan I se billeder fra starten den 28/7-2010 og frem.

Venskab kan anmodes (hvis nogen vil være mine venner hihi)

Søg på mail: Jeg hedder Lise Jensen
Mor til 2 dejlige unger. En dreng på 12 og en pige på 7. Ingen problemer med at blive gravid dengang. Børnene er født i 1998 og 2003.

Nu da jeg har en ny mand, er nygifte :-) har vi ikke fået barn efter 2 år.

August 2010 diagnose PCO.. Begyndt KISS-kuren med det samme. Sept 2010 begyndt metformin.

www.bengal-kat.dk
tanjaholmjensen
Liseje: Sådan.. Hvor er du bare sej. Du når jo at blive bikini klar...:-) Du har altså også fået en flotter holdning efter du har tabt dig. Var lige inde og tjekke dine billeder.
Redigeret af tanjaholmjensen d. 03-10-2010 22:33
Har spise pco-venligt siden August 2010 (og ikke røget). Og Januar 2011 var der 2 streger på testen...Grin Har termin d. 9/9-2011.

D.3/3-11 Nf: Gik som det skulle:-D
D. 28/3-11 Jordemoder: Hørte hjertelyd, alt perfekt.
D.20/4-11 Ms: Alt var helt perfekt som det skulle være og vi valgte ikke at vide til kønnet.:-D
Spiser ikke pco-venligt mere.
D. 6/6-11 Jordemoder: Alt var som det skulle. Smile
D.8/8-11 Jordemoder: Baby har ikke vendt sig med hoved nedad endnu, men ellers var alt meget fint.
D.10/8-11 Egen læge: Nu 20kilo tunger, men alt er fint.
D.22/8-11 Jordemoder: Baby ligger med numsen nedad, og jeg skal derfor sædeføde...!!!
D. 5/9: Jordemoder
D. 7/9: Vægt scanning
D. 8/9: Lægesamtale
D. 9/9-11: Fenja kom til verden ved planlagt kejsersnit fordi hun var blevet for stor til at sædeføde.

Bambi86
Yes Hvor er det bare flot, stort tillykke med det!! Smile Har du spist hardcore KISS-kost? Åh hvor må det være skønt at opdage man lige pludelig igen kan passe en gammel kjoleSmile Kan godt forstå du vil rose dig selv, det fortjener du helt klart. Synes altså det er vildt sejt på ca. bare en måned/+-!! Cool

Har du taget nogen form for medicin samtidig? Metformin / p-piller?
Redigeret af Bambi86 d. 03-10-2010 13:18

MissHaerup
Liseje:

Super stort tillykke med det FLOTTE resultat. Yes Hvor er det flot gjort.

Jeg har selv følelsen lige for tiden. Jeg startede min PCO venlig kost d. 26/8-10 hvor jeg målte og vejede mig. Jeg tjekkede så i fredags d. 1/10-10 for at se hvordan det nu så ud, fordi alle og især kæresten. Der sagde vægten -6,4 så jeg er kommet ned på 86,0 kg. Så nu mangler jeg bare 16 kg for at jeg kommer ned på 70 kg som er mit mål. Ialt har jeg tabt 24 cm i alt på røv, mave, talje og lår. Det er kun ved at ændre min kost. Grin

Det er jo super fedt at se det hele går fremad. Så keep up the good work. Thumbsup

Vi må støtte hinanden i de svære tider.
Har fået konstateret PCO d. 24-8-10

Havde testedag d. 21/12-10, hvor jeg kunne teste positiv. Yes

Nakkefoldscanning var positiv. Thumbsup
Misdannelsesscanning var positiv.
Moderkageplacering d. 4/7-11.
Ellers alt er som det skal være. Grin

Kejsersnit d. 9/8-11: fik en SKØN dreng, Julius.

Startvægt -d. 24-8-10: 92,4 kg Huh
Vægt d. 1-2-11: 77,6 kg. Yes
Så har smidt 14,8 kg og 53 cm på 5 måneder. Grin
Spiser dog ikke PCO venligt mere.... Ups!

tepriess
Hold kæft hvor er det bare sejt!!! Yes
Den over stolte mor til lille Theodor fra maj 2011Hug

2,5 kg down, 58,1 kg to go!

You're never fully dressed without a smile Yes[/small]

Meier
Det er bare SÅ flot!!!!!!!! Yes
Jeg ville aldrig kunne få mig selv til at få taget sådan nogle billeder, men det er så tydeligt du har tabt dig, måske jeg skulle få fundet mod til at gøre det samme Blush Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

liseje
Tusind tak tøser Smile

Ja jeg spiser ret hardcore, og er på metformin, har dog kun fået det siden den 9/9. Jeg har SLET ikke lyst til at leve som før mere, og mine unger kan sagtens spise slik uden jeg har den mindste lyst til at smage. Faktisk har jeg slet ikke lyst til "forbudte" ting mere GrinGrin

Min mand tager billederne, og jeg har gjort det lige siden jeg begyndte... det er SÅ motiverende. Det er bare irriterende at jeg ikke kan lave et album med billederne her. For mig betyder det også noget, at der sidder nogle mennesker og venter på at se billederne. I starten var det ENORMT grænseoverskridende at lade folk se mig som jeg ser ud i undertøj. Men jeg kom frem til at jeg måtte accepterer jeg så ud som jeg gjorde, før jeg kunne ændre på det, og fik derfor taget billederne. Samme dag offentliggjorde jeg dem.. både på facebook og på katte galleriet hvor jeg har et fotoalbum. Jeg er SÅ glad for alle de positive tilkendegivelser jeg har fået.. både på face og KG.. Alle støtter mig og hepper, og det hjælper mig rigtigt meget.

Jeg indrømmer blankt at kigger jeg på min krop ser jeg stadig den samme store fede klump (det er altså mine tanker) men på billederne kan jeg jo se det...Min mand og børn siger det jo også, og folk siger de kan se det... men jeg har det inders inde sådan at jeg tror de "lyver" Det er for godt til at være sandt...

Jeg ringede så til min far og klagede over jeg kun kunne se det på mine billeder og han sagde.... prøv din brudekjole... Vi blev gift den 8/7-2010 hvor jeg havde en kampvægt på 101,5 kg. Men jeg anede ikke jeg havde pco, og ingen havde tænkt tanken da jeg har 2 børn.

Først efter 2 år uden gevinst, og de sidste 9 mdr af de 2 år var uden mens, fik lægen en mistanke. Og derfor havde jeg over 3 år taget på selv om jeg intet havde ændret.

Nu spiser Jeg KISS kost og metformin, og kan i øvrigt ikke motionere grundet en meget dårlig ryg... Så det er KUN kost der har gjort ændringen.

Jeg ER meget stolt, og jeg ved at det jeg offentliggør mine billeder, er med til at motivere andre til et vægttab... Og det gør mig meget glad :-)

Tak for alle jeres søde ord... de varmer meget mere end I lige aner Smile Tusind tusind tak alle I søde tøser :-)

Der kommer nye billeder hver lørdag :-) Hvis der skulle være nogen der har lyst.

Knus Lise

Ps... kan man lave et album herinde?
Mor til 2 dejlige unger. En dreng på 12 og en pige på 7. Ingen problemer med at blive gravid dengang. Børnene er født i 1998 og 2003.

Nu da jeg har en ny mand, er nygifte :-) har vi ikke fået barn efter 2 år.

August 2010 diagnose PCO.. Begyndt KISS-kuren med det samme. Sept 2010 begyndt metformin.

www.bengal-kat.dk
Meier
Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig, når jeg ser i spejlet. Jeg kan ikke se jeg har tabt mig, men du kom med inspiration til at jeg skulle hoppe i min brudekjole - så det gjorde jeg - og der kunne jeg se det Grin

Jeg synes det er så godt gået af dig Thumbsup
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
"Vis bare arme" PCO Brevkasse 2 07-05-2014 22:36
Vind 1 plads til 'Vis bare arme' foredraget i Vejle Konkurrencer på PCOforum 9 15-08-2013 08:45
Gravid eller er det bare min pcos Prøver at blive gravid 4 06-07-2013 11:15
I Vejle - Foredrag: Vis Bare Arme Diætister /Kostvejledere 1 26-06-2013 22:55
Vind bogen: Vis bare arme Konkurrencer på PCOforum 39 20-06-2013 16:58
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1