22. Oktober 2019 00:15:47
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28716220
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
PCO netværk Fyn
websie
Hej skønne Quinder

Jeg er ny PCO'er, og vil derfor rigtig gerne netværke med jer der har lidt mere erfaring.
Hvis der er andre der har lyst til det samme, lægger jeg gerne hus til et møde.
glæder mig til at høre fra jer.

Dorte H
Det lyder dejligt, hvor bor du?

Vi er nogle stykker har fra fyn der mødtes et par gange i sommers, men det er ikke rigtig blevet til mere. Kunne da være hyggeligt hvis f.eks mødtes en gang om måneden og lavede pco-venlig mad sammen og så skiftedes til at lægge hus til Smile
Fik konstateret PCO d 14 marts 2007
Begyndte behandling i marts 2010
3 hjemmerul - negative, 1 IUI - negativ, 1 hovsa IVF, et befrugtet æg lagt op d 28 september, BP d 13 okt - POSETIV
Fik min Lasse-licious i armene d 16 juni 2011

websie
Jeg bor i Nyborg, jeg er helt med på et møde en gang om måneden.
Det lyder da dejligt at der allerede er noget i gang, håber vi kan fortsætte det Wink

websie
er der slet ikke flere der har lyst til at mødes???

Cille30
Bor desværre alt alt for langt væk Sad Ellers ville jeg gerne Grin Kunne ellers være rigtig hyggeligt at møde andre pco piger og snakke med jer ... Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Meier
Hvis det er en dag jeg alligevel er på fyn, kan jeg da godt komme forbi Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

websie
Er der nogen der kunne tænke sig at tale om en dato måske??

websie
Jeg kan se der begynder at poppe møder op rundt omkring, så måske vi kan lave noget på fyn også? skriv hvis du kunne være interesseret her i foråret Smile

Julia
Hej jeg bor i Odense, jeg vil også rigtig gerne lære andre med pco at kende.. jeg har lige timeldt mig facebookgruppen til os på fyn.

Solsikkemarken 9
Valdera
Hejsa, jeg er en smule genert, men vil gerne mødes med andre herinde fra Smile
Er fra Odense Wink
PCO ramt i 2011.
Har en drøm at blive mor før jeg fylder 30.
Der er desværre en masse at slås med, men jeg bevarer håbet om en god fremtid Smile

Polka
Hej alle

Vil lige reklamere for den lokalafdeling til PCO-foreningen, vi har startet i Odense. Vi har efterhånden mødtes et par gange. Planen er en gang om måneden, og at vi nogen gange kan få foredragsholdere ud. Datoerne bliver annonceret i PCO-forningens blad. Vi skal faktisk mødes på mandag d. 21. maj kl. 19. Vi holder til i Frivilligcenter & Selvhjælp Odenses lokaler, Jens Benzons Gade 54B, 5000 Odense C, og alle er velkomne.

Vi har en facebookgruppe, der hedder PCO pigerne på Fyn :), måske I kan følge mit link til begivenheden? Ellers så søg på det.

Håber at se nogle af jer!

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0