05. Marts 2021 11:15:27
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 31242786
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
blærebetændelse??
regitz
Er der nogen af jer der er begyndt at lide af dette?

Jeg har aldrig haft det, er 26 år og har for ca. 2 mdr. siden fået konstateret PCO, efter der har jeg formået at have blærebetændelse 3 gange arghAngry

Andre der også er begyndt at lide af det eller kan man ikke kæde det sammen med PCO´en?

God aften til alle, Regitz

JustMe
Jeg er også begyndt at lide af det, sjovt nok i forbindelse med overvægt, som formentlig har udløst PCO'en. Jeg læste for et par dage siden om én på nettet, der konsekvent får blærebetændelse efter sex, hvis ikke kun spiser en kodimagnyl, treo eller andet med acetylsalicylsyre (staveplade) i. Så slap hun for at skulle bruge lidt af sin medicin mod blærebetændelse efter hvert samleje.

Er man ikke meget for piller, er min mors råd et glas vand med en tsk/spsk æblecidereddike efter sex (der er stor risiko for bakterier i urinrøret i forbindelse med sex). Hun har også lidt meget af blærebetændelse nemlig Smile
Fik konstateret PCO(S) d. 5. juli 2010 og venter nu den dejligste lille pige. Rose .

Nuggi
Jeg er ekspert i blærebetændelse....jeg har typisk også fået det efter sex - man kalder det faktisk honeymoon-syndrometWink Nu er det heldigvis meget længe siden jeg har haft det, men engang kunne jeg have det en gang om måneden næsten.

Tranebær er også effektivt - man kan købe det som kapsler og i perioder hvor jeg har haft tilbagevendende blærebetændelse har jeg taget dem i en måned eller to - det hjælper på mig.

regitz
Okey super, har også købt nogen tranebærpiller og juice
(bare lige en enkelt, det er sikkert ikke super pco venligt Whistle)

Og så sørger jeg for at inkludere tranebær så meget som muligt i min kost.
Hmm så må jeg se, ellers må jeg jo bare stoppe med at dyrke sex....eller hihiWink

Tak for svarende tøser Smile

KatrineS
Jeg fik at vide af min læge at jeg skulle gå ud og tisse efter sex hver gang, for at få renset kanalen for bakterie
Det hjalp på mine tilfælde af blærebetændelse.
knus og kram.
Uha jeg er gravid igen, fantastisk, men mon nu jeg kan beholde det, det er så utrolig svært at følge en PCO diæt. fik konstateret PCOS i feb. 2007. var gravid i 2006 hvor jeg aborterede i uge 13. blev gravid igen vha. PCO diæten og fødte en skøn dreng sommeren 2008. Nu er jeg gravid igen. Jeg ved jeg er meget heldig, men vilje er også en vigtig del.
Katrine S

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0