16. September 2019 14:11:34
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28590903
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Råd søges og hjælp
Cille30
KrisB : Har også tænkt mig at kontakte lægen hvis det forsætter.. Ja men så har jeg en pakke mere til at ligge, så jeg kan prøve igen om en uges tid Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

paya
Der kan være rigtig mange årsager til det - hvis du f.eks. ikke får tømt blæren ordentligt når du er på WC, (selvom det kan føles sådan) så får man jo de symptomer. Der kan man evt. forsøge med det der hedder dobbelt-woiding: om aftenen kan du f.eks. tisse, så børste tænder og hva man ellers gør, og så forsøge at tisse igen.
Mht. graviditet kan du jo også sagtens være gravid selvom testen er negativ Fingerscrossed Jeg har personligt prøvet at være gravid, hvor det først var den 7. test der var positiv, og da viste det sig at jeg var 10uger henne. Jeg havde også været til lægen og få gyn.undersøgelse (2uger før den viste positiv) og hun sagde også at jeg ikke var gravid. Men, men men.... nogle gange kan det jo spille os et puds, så man skal aldrig miste håbet.
Dog var dette dengang jeg var ung og umoden, og valgte en abort, og har så efter fået både endometriose og PCOS og har endnu ikke haft held med at blive gravid.

Pointen var dog at testen også kan tage fejl Grin
Normalvægtig Kvinde med PCOS, konstateret i jan. 2010.

Cille30
Paya : Tusind tak for dit svar... Ja man ved jo aldrig hvad det kan være.. Men har også tisset hver gang også når jeg har børste tænder og så har jeg tisset igen.. Men hjalp ikke, så ved ikke hvad det er ..

Okay ej hvor vildt det du har været igennem med alle de teste og at du så var gravid alligevel og var 10 uger henne. Blev meget overrasket over det du skrev til mig, med alle de test samt ved lægen..

Gør mig ondt at du var for ung og umoden til at beholde dit barn, men så synes jeg også at det var det rigtige valg den gang, når du ikke var parat. Håber at det lykkedes dig at blive gravid Smile
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Motionsmakker søges i Randers Kost og motion 2 12-01-2015 19:57
HJÆLP !!! PCO Brevkasse 3 01-12-2014 13:37
Erfaringer med barbering og laser i ansigtet søges! Hårvækst og hårtab 8 04-11-2014 21:26
Søges: diætist / kostvejleder til vegetar med PCO Diætister /Kostvejledere 2 30-04-2014 13:56
Træningsmakker søges Kost og motion 1 26-01-2014 13:54
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176