11. December 2018 00:49:15
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27321920
6032 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Ondt efter ægudtagning
Tinam
Hej,

Av, fik taget æg ud i går. Første gang var jeg oppe efter et par timer. Men denne gang har jeg godt nok ondt.

Nogle der ved hvor længe det skal blive ved med det?

Forhåbentlig hygger mine 7 æg sig i reagensglassene, og er klar til at komme "hjem" til mig i morgen.
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Meier
Har ikke selv været igennem det endnu, men rigtig god bedring til dig Hug og håber at de alle sammen klare sig så de kan komme hjem til dig Smile Måske ikke lige alle 7 på én gang Grin
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Anita
Det kan godt gøre mega ondt, og andre gange mærker man ikke ret meget. Var noget med at hvade man lagt og spændt i kroppen under ægudtagningen kunne man få flere smerter... men jeg vil nu godt begå den udtalelse at jeg har været spændt som en flitsbue hver eneste gang jeg har fået taget æg ud.... svært at være andet trods alt den beroligende medicin de hælder i en !! SÅ SJOVT er det heller ikke.
Held og lykke krydser fingre for dig :-)

jahn
jeg har også haft ret ondt begge gang, det værste var faktisk at ligge ned, det var bedst at sidde op.
krydser fingre for dine ægFingerscrossed
Mor til en dreng fra 2005, som blev undfanget helt naturligt. Konstateret PCO i 2008, har siden tabt 20 kilo.
Fødte en dejlig pige d. 25/10-11 efter 3. ivf-forsøg

he05
Av av, Tinam Sad Jeg havde også ret ondt, men jeg syntes, at det værste forsvandt efter 3-4 dage.

Rigtig god bedring og håber inderligt, at alt arter sig som det skal i morgen!! Fingerscrossed
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Tinam
Det går meget bedre nu - har dog stadig ondt når jeg skal på toilettetShock

Det gjorde ret ondt at få æggene lagt tilbage igen. Så der var det rigtig svært at slappe af. Men nu er de der. Så har de bare at sætte sig fastGrin
Redigeret af Tinam d. 06-11-2010 09:25
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

he05
Det er godt at høre, at det går bedre Smile

Ja, jeg havde også særligt ondt, når jeg skulle på toilettet, hvilket resulterede i forstoppelse, da jeg bare ikke rigtig kunne bruge musklerne "dernede" ordentlig uden, at det gjorde s**** ondt...ja, beklager detaljerne Blush

Håber, at dine 3 æg sidder og hygger sig godt lige nu og bliver siddende Yes
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Ang. Kinaradiser og GI efter tilberedning PCO Brevkasse 3 12-03-2014 14:47
PCOS efter overgangsalderen - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 24-02-2014 21:29
Metformin efter graviditet ?? Metformin eller anden medicin 2 30-08-2013 22:30
ondt i underlivet Symptomer - Diverse 6 14-02-2013 20:36
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0