12. November 2019 10:11:21
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28797853
5919 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Kunne lave en Tornerose
Meier
Ca. en uge efter min 3. IUI begyndte jeg at blive så træt, at jeg næsten ikke kan hænge sammen. Jeg har intet overskud og når jeg er på arbejde, venter jeg bare på jeg skal hjem igen, så jeg kan ta' en lur.
Mad kan jeg slet ikke tænke på, det skal bare være ultra nemt at lave, jeg overkommer ikke en gang at lave en madpakke.....
Jeg har ALDRIG haft det sådan før, så håber godt nok det snart vender, eller at det er fordi der ligger en bebs i maven og tager alt min energi Smile

Trætte hilsner til alle Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Happel
Jeg håber, at der fordi, der ligger en lille spire og suger energi til sigFingerscrossed

Jeg var selv så træt i starten af graviditeten, at jeg kunne sove stående!
Normalvægtig pco'er. Har været i behandling hos CFC.
Termin 4. maj 2011
4 gange hjemmerul med pergotime og puregon
1. IUI med puregon - negativt
Gravid på naturlig vis i en pause i behandlingenYes
Alexander 2 maj 2011Smile
Termin 6. Dec. 2012

Plys
Fingerscrossed Fingerscrossed Fingerscrossed for dig Meier! Håber så meget på, at 3. IUI-gang er lykkens IUI-gang for jer! Hug

Normalvægtig med mild PCO - konstateret i juni 2010.

Akselsen
Håber da også helt klar det er en bebs som suger din energi..

Men hvis jeg var dig ville jeg nok lige smutte forbi lægen, hvis det forsætter og få tjekket dit stofskifte..Taler af erfaringen og det som du fortæller lyder meget lig mig da jeg langt om længe fik konstatret lavt stofskifte..Ikke rart at gå med..jeg endte i den næsten depressiv tilstand, hvor lægen først sagde det var en depression, men efter svar på blodprøverne var det heldigvis "kun lavt stofskifte"
hper på en baby :0)
Held og lykkeGrin
YesYesYes

Cille30
Jeg håber at det er en lille bebs som ligger inde i din mave og tager alt din energi Grin Grin

Så synes da at du skal tage en test, for se om du er gravid Yes
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Meier
Akselsen: Det havde jeg slet ikke tænkt på. Men hvis det viser sig at testen er negativ, og det fortsætter, kontakter jeg helt sikker min læge. Tak for det Smile
Cille25: Er nødt til at vente lidt endnu, det er stadig for tidligt at teste Smile

Og til alle: Tusind tak, håber der er en ganske særlig grund til at jeg er så træt Hug

Tror min kollega var ved at blive lige så træt som mig, bare ved at se på mig Grin Kunne slet ikke lade være med at gabe dagen lang Blush Men heldigvis griner hun bare af mig Grin

Cille30
Ja,, så håber jeg da snart at du kan teste.. Når du er så træt og du ikke har noget energi ... Krydser i hvert fald finger for dig Grin
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Meier
Tester på tirsdag Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Jeg kunne bruge en ligestillet SMS-pco-buddy! Alt imellem himmel og jord 1 30-01-2014 22:08
Nogen der vil være med til at lave en "løbeklub"? Kost og motion 7 02-01-2013 20:15
Hvor lang tid gik der før I kunne mærke en effekt? Kost og motion 4 25-03-2011 12:27
Det kunne jeg IKKE spise... Kan jeg godt spise...? 2 10-09-2010 16:50
Selv lave sojamel Opskrifter 4 25-08-2010 15:36
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0