22. Marts 2019 00:43:18
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27905700
6027 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Muskelsmerter
misssmile
Hvor mange af jer døjer med muskelsmerter? Jeg har i nat og i går haft store smerter i begge ben og kunne stort set ikke sove.. sad så og søgte på nettet og kom pludselig i tanke om, at jeg havde hørt nogen snakke om, at man som PCO'er kunne have muskelsmerter..
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

Meier
Har ingen ide om PCO kan give det, men det er da meget muligt.
God bedring Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Cille30
Hej Misssmile. Muskel smerter har noget at gøre med pco, jeg har selv ondt i muskler/led og jeg spurgte Svend Lindenberg inde på hans side om det er havde noget at gøre med pco, han sagde ja, at nogle pco piger døjer lidt eller meget med ømme muskler/led. Han anbefalede mig metformin samt d-vitamin for at det kunne hjælpe lidt på det og det har det også gjordt lidt. Så ja ondt i muskler/led har sammenhæng med pco, desværre
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Lisette
Helt klart! Træning kan tage det, for hvis det er pga. pco er det fordi musklerne er indulinresistente, men man ved endnu ikke helt, hvorfor man får ondt. Træning og kosten har stort set taget mine smerter! Grin
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Cille30
Du er heldig Lisette.. Selvom at jeg både tager metformin, D-vitamin, spiser pco venlig og for motion, har det kun hjulpet en lille smule på mig, desværre Wink Men det er helt bestemt bedre Grin at det har hjulpet en lille smule end at der ikke er sket noget
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Lisette
Ja, sådan var det også for mig, men så lige pludselig sker der en bedring, selvom man ikke gør noget andet end man plejer! Håber også det går sådan for dig Wink
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

Pelle8984
Jeg har ingen idé om det, jeg døjer ikke selv med muskelsmerter.

Men håber du får styr på det :-)

Meier
Har lige læst at D-viatminer kan hjælper på muskelsmerter. Det er da et forsøg værd Smile

misssmile
Jeg fandt ud af, at de smerter jeg har haft i benet, slet ikk er pga, PCO, men en betændt sene.. great..
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

Meier
Føj for den da.... Men god bedring til dig Hug

Cille30
D-vitamin er god imod muskelsmerter, det kan hjælpe lidt på det samt metformin.. Men ligesom MissSmile. døjer jeg også med muskel smerter og det har jeg gjordt i ca 1 år nu Sad Jeg for 3 gange D-vitamin om dagen men hjælper ikke så meget.. Selvfølgelig har det hjulpet lidt, og det er jeg super glad for Grin

sabrina
jeg er pcos pige med muskelsmerter. mine smerter kan både være i ben, albuer, arme, hænder, fødder osv. jeg har fundet ud af at jeg har det der hedder sarkoidose også. det betyder endnu mere træthed, knuder på bl.a lungerødderne, væske i benene og røde pletter på mine ben..... det jeg egentlig vil sige er at det kan være rigtig svært at adskille de forskellige symptomer fra hinanden og hvad hører ind under PCO og PCOS? lad være med "bare" at antage at det er PCO'en der driller for det er det ikke altid.
god bedring

plips
Søgte på det, I piger snakker om, da jeg i ca. 8 mdr. døjer med smerter i min venstre skulder og min fys er ved at opgive. Jeg har hørt om andre ( der ikke her pco), der også har haft muskelsmerter og løste problemet med D-vitamin kur. Så det prøver jeg.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Muskelsmerter? Symptomer - Diverse 1 03-12-2014 10:33
Muskelsmerter og PCO Prøver at blive gravid 1 23-05-2011 17:24
Nyt om muskelsmerter og træning Symptomer - Diverse 1 20-06-2010 14:12
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?