22. April 2019 02:40:03
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28056011
6019 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
det er altså lidt vildt
jahn
Hej

Jeg må lige dele dette med jer. Føler et eller andet sted, at jeg er kommet i mål.

Efter at have spist pco-rigtigt siden 1. maj 2009, tabt 20 kilo, dyrker moderat motion og har fået 4 akupunkturbehandlinger, ja så blev jeg scannet ved min gyn i onsdags. Havde fået taget diverse blodprøver. Alle lå i normalområdet undtaget to, og det er dem, der viser, at jeg har pcos. Men scaningen viste få ægblærer og en meget fin slimhinde. I dag har jeg så fået mens, og det er kun 30 dage siden sidst. DET ER HELT VILDT.

Min mand og jeg havde besluttet, at næste gang jeg fik mens, så skulle jeg igang med p-piller med henblik på sidste ivf-forsøg. Men vi var ikke helt forberedte på, at det allerede var nu Wink men efter en lang snak, er vi blevet enige om, at da alt jo ser godt ud, og vi har ventet siden februar, ja så begynder vi altså nu. Der går jo også mindst 6 uger, inden der skal tages æg ud.

Håber bare sådan at alle mine kampe og anstrengelser bærer frugt. Men ellers har vi en dejlig dreng på 5 år Smile

kh
Jahn
Mor til en dreng fra 2005, som blev undfanget helt naturligt. Konstateret PCO i 2008, har siden tabt 20 kilo.
Fødte en dejlig pige d. 25/10-11 efter 3. ivf-forsøg

Meier
SKØNT!!!!!! Rigtig dejligt for Jer Smile
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

misssmile
Fedt... det viser bare, hvor meget motion, vægttab og kost betyder for os og vores cyklus Smile
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

Anita
KANON flot !! og BLIV VED !!! jeg begyndte i Nov 09 at spise PCO rigtigt, dyrke motion,tabte ret hurtigt 45 kg, fik mens gange rimeligt regelmæsigt... så kom den pludselig ikke... viste sig jeg er gravid, efter 13 års barnløshed !!! SÅ KLEM PÅ !!! DET HJÆLPER !!!

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Tidlig scanning og vildt nervøs Er blevet gravid 11 25-02-2012 10:11
Spis maven flad :) .. lidt hjælp Kost og motion 3 20-10-2011 09:19
Nu har jeg fået lidt forskellige produkter... Opskrifter 5 14-10-2011 21:27
Morgenmad & rugbrød (brug for lidt råd) Kan jeg godt spise...? 12 19-08-2011 23:50
Jeg har det altså underligt? Prøver at blive gravid 5 31-03-2011 21:19
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176