Antal indlæg: 77 Tilmeldt: 17.03.10 Bopæl: Nordjylland Alder: 40 år
hej, jeg har netop været på pergotime 1 cyklus, 100 mg om dagen, jeg er blevet scannet på 11 og 18 dagen men de har ikke haft effekt, så skal nu sættes op i dosis, vil så gerne høre jer der har erfaring med dem hvordan i reagerede og hvilken dosis i fik, og hjalp det at blive sat op i dosis...??
har også fået udskrevet provera som skulle fremkalde mens, har i erfaringer med disse? evt bivirkninger og tænker lidt om blødningen bliver voldsom, rammer nemlig lige ind i julen.
Antal indlæg: 185 Tilmeldt: 11.12.09 Bopæl: Kbh Ø Alder: 37 år
Hej,
jeg har gode erfaringer m begge piller..
Provera fik jeg ingen bivirkninger af, og de virkede efter hensigten. Det var ikke nogen voldsom blødning - blot som alm. mens. For mig var det næsten rart at få en ordentlig blødning, da jeg ikke havde haft en rigtig blødning i 3 måneder op til.. kun pletblødninger..
Pergotime fik jeg 1 af om dagen - de virkede også efter hensigten.. -dannede et stort æg. Tilgengæld synes jeg, at jeg blev småsvimmel af dem de sidste to dage - tømmermændsfornemmelse og synsforstyrrelser...
Kan desværre ikke bidrage m noget omkring øget dosis.
kh S
Normalvægtig. Fik konstateret PCOS i nov. '09.
Den 8.dec 2010 blev jeg mor til den mest vidunderlige lille pige
Provera har jeg fået to gange nu, begge med god effekt. først gang fik jeg dog voldsom blødning på dem, men her anden gang var det normalt. eneste bivirkninger for mig var nogle humørsvingerne, og så nogle dage med hovedpine.
pergotime, kan jeg ikke lige huske hvilken dosis jeg har fået. men har ingen bivirkninger haft på dem rigtigt... ikke nogen der generer i hvert fald...
Oktober 2010: Hjemmerul - Neg.
December 2010: IUI - Neg.
Januar 2011: pause fra behandling. opstart af akupunktur
5/2 - Gravid
Antal indlæg: 86 Tilmeldt: 20.08.10 Bopæl: Odense Alder: 37 år
Har fået provera to gange, og de har virket efter hensigter - har fået normal blødning, som da jeg tog p-piller, har haft ret voldomme bivirkninger i form af kvalme og voldsomme humørsvingninger af dem
Pregotime har jeg fået én gang, men de virkede ikke optimal for mig, så jeg skal på sprøjter i stedet for i det nye år... mener at jeg fik kvalme af dem...