13. December 2018 20:56:23
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27329470
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Henvisning til Riget
Vicky
Hej Piger

Jeg fik for 3-4 uger siden en henvisning til Riget af min gynækolog, men da jeg ikke havde hørt noget i fredags ringede jeg derop, men de kunne ikke se mig i systemet. Derefter kontaktede jeg min gynækolog for at sikre mig, at jeg var blevet henvist. Det siger hun, at jeg er... Hmm, nå, mit spørgsmål er nok, om der er nogen af jer, der kan huske, hvor lang tid der gik fra I blev henvist til behandling til I hørte fra Riget eller et andet sted for den sags skyld, begynder at synes at det er en lille smule mystisk???

På forhånd tak...
Hug
K: 27 (normalvægtig PCO)
M: 28 (lettere nedsat sædkvalitet)

Aug. '10: diagnosticeret med PCOS
sep.-dec. '10: metformin og KISS kost i håbet
om at få menstruationerne tilbage (dog forgæves)
Jan. '11: 1. hjemmerul - negativ
Feb. '11: 2. hjemmrul - negativ
Marts '11: 3. hjemmerul - negativ
April/maj ´11: Pause i behandlingen
juni '11: 1 IUI-h - POSITIV d. 18/6Smile

Millemus
Vi er også blevet henvist til Riget. Og hvis jeg husker rigtigt, så gik der omkring 1 måned. - Lige som dig, så ringede jeg også til dem, fordi jeg troede at min henvisning var væk!? Men heldigvis, vi var i systemet.

Vi blev henvist i marts og ca. i august fik vi endnu et brev om at vi kunne møde til behandling i december´10. Pfft
Fik min pco bekræftet i 2002. Har tapt mig 25 kg. siden marts 2009. Har 3 IUI forsøg uden held, blev dog gravid udenfor livmoderen ved det sidste IUI. øvøv..
April 2011 - IVF lang behandling, 4 æg til ÆU. 1 lagt op den 11/4, testdag d. 26 april. Negativ
Juni 2011 - Fryseforsøg 2 æg lagt op, negativ.
Oktober 2011 - IVF lang behandling, konv. til IUI. Negativ.
December 2011. IVF Kort behandling. Biokemisk.
Marts 2012. Fryseforsøg. 2 æg lagt op. Negativ.
Oktober 2012. IVF Kort behandling. 2 æg lagt op. Testdag 16. november. Positiv!! ;-)

Vicky
Millemus: Gik der 5 mdr. før i kunne komme i behandling??? Det synes jeg er laaang tid. Øv, havde håbet på hurtig ekspedition....
K: 27 (normalvægtig PCO)
M: 28 (lettere nedsat sædkvalitet)

Aug. '10: diagnosticeret med PCOS
sep.-dec. '10: metformin og KISS kost i håbet
om at få menstruationerne tilbage (dog forgæves)
Jan. '11: 1. hjemmerul - negativ
Feb. '11: 2. hjemmrul - negativ
Marts '11: 3. hjemmerul - negativ
April/maj ´11: Pause i behandlingen
juni '11: 1 IUI-h - POSITIV d. 18/6Smile

Millemus
Jep!! Men det kan have være pga. brugerbetalningen. Såe.. måske går det hurtigere for jer nu Grin Krydser fingre. Fingerscrossed
Fik min pco bekræftet i 2002. Har tapt mig 25 kg. siden marts 2009. Har 3 IUI forsøg uden held, blev dog gravid udenfor livmoderen ved det sidste IUI. øvøv..
April 2011 - IVF lang behandling, 4 æg til ÆU. 1 lagt op den 11/4, testdag d. 26 april. Negativ
Juni 2011 - Fryseforsøg 2 æg lagt op, negativ.
Oktober 2011 - IVF lang behandling, konv. til IUI. Negativ.
December 2011. IVF Kort behandling. Biokemisk.
Marts 2012. Fryseforsøg. 2 æg lagt op. Negativ.
Oktober 2012. IVF Kort behandling. 2 æg lagt op. Testdag 16. november. Positiv!! ;-)

he05
Vi blev henvist til Riget i juni 2010 og fik tid i december 2010.
Jeg har en veninde, der arbejder derinde, så jeg fik hende til at sætte sig på deres faxmaskine (CFC faxede henvisningen til dem) og hurtigst muligt få min henvisning ind i systemet (det er med at udnytte sine kontakter Wink ).
Nåh, men efter en uge var der endnu ikke kommet en fax på trods af, at jeg havde set CFC faxe henvisningen til Riget. MEGET mystisk. Vi endte med at tage henvisningen med og give dem den personligt på Riget og SÅ kom jeg ind i systemet.

Jeg ved, at de har rigtig meget at se til for tiden, så jeg tror egentlig "bare", at de er lidt bagud og ikke har fået din henvisning ind i computeren, men ellers så ring til dem indtil, at de kan se dig i systemet.

Held og lykke med det Smile
Gravid efter en hulens masse hormonbehandlinger! Dejlig dreng født den 3. august 2011 Grin

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
hvordan har i fået en henvisning til laserbehandlinger Hårvækst og hårtab 3 18-08-2012 23:33
Henvisning til gynækolog.. Læge - Gynækolog 5 17-03-2011 18:40
Henvisning. Læge - Gynækolog 5 25-09-2010 22:02
Henvisning til diætist? Diætister /Kostvejledere 12 11-06-2010 07:20
Henvisning til Svend Lindenberg? Læge - Gynækolog 6 22-04-2010 06:16
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende