30. Oktober 2020 14:08:19
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30452310
5836 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Sikke noget LORT
Fnug
Hej I søde piger!!

Jeg har bare lige brug for at lukke noget varmt luft ud efter vores 5. mislykket/afbrudte forsøg!!

Nu har jeg fået tage æg ud 3 gange, hvor der var 0 i første forsøg, 1 (befrugtet) æg i andet forsøg - det satte sig uheldigvis ikke fast og 9 i det sidste forsøg. Hold op hvar var vi glad - 9 æg!! Det var jo helt vild i vores verden, hvor de konstant er bange for at overstimulere mig, så æggene går i stedet i stå og "dør". Nu var vi optemististe! Og hvad siger damen så i telefonen?? Hun siger, "Desværre, ingen æg til oplægning" - "HVAD!" Sikke noget LORT. Det havde vi ikke lige forstillet os. Nu var problemet vist, at skallen havde været for tyk til at sædcellen kunne komme igennem. ØV ØV ØV havde håbet på, at vi ikke skulle benytte os af ICSI - jeg synes, det bliver så teknisk, og så bekymre jeg mig for, om de ødelækker noget i cellerne, når sædcellen sprøjtes ind i ægget. Men nu er det det, der skal til, så må vi jo tage det med...

Vil bare gerne, at der snart er noget, der lykkes for os!!

Hygge hejsa!! Smile

Meier
Er sikker på det nok skal lykkes for Jer!!! Det kan ikke passe andet.
Mange Hug og positive tanker til Jer Smile
Redigeret af Meier d. 14-02-2011 16:39
Fik den 20.07.11 en dejlig dreng på 52 cm og 3460 gram Smile

Tinam
Fnug: Øv, altså. Det er ikke retfærdigt, at bare nogle af de 9 æg ikke blev befrugtet. en har efterhånden opdaget, at retfærdighed ikke er et validt parameter i fertilitetsbehandling.

Det er smadder meget øv. Håber dog snart, at lykken vender i jeres retning.Hug
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Fnug
Ja, på dette område er der ingen retfærdighed til. Det skal man hvis ikke ret langt hen i forløbet, før man finder ud af...

Men der er jo som nævnt ikke andet at gøre end at klø på og håbe på det bedst. Nu skal tiden bare lige endnu en gang gå med en omgang p-pillerSmile - vente, vente, vente...

Tak for jeres varme tankerHug

Anita
ØV kender godt følelsen og nedturen når man gang på gang har været ægudtagning igennem og der IKKE er noget til oplægning !
MEN ICSI er ingen forskel for jer, I opdager ikke forskellen fra IVF eller ICSI. Har en ICSI datter der endda har været en tur i fryseren og hun er HELT som hun skal være... selvom jeg INDRØMMER at jeg mens jeg var gravid med hende tænkte meget over HVOR mon "nålen" mon havde ramt .. tænk hvis hun havde hul i panden... kan lige tilføje jeg har tjekket hende og der er ingen huller der ikke skal være der Wink

Jule-baby
ØV ØV... Fingerscrossed MINE FINGER ALT HVAD JEG KAN FOR AT VI BEGGE SNART STÅR MED EN POSETIV TEST !! Shock)Hug
3 års kamp er vundet JEG ER GRAVID Grin

Fnug
Anita: Det er jo lige nødagtig det, man skal tænke - der er ikke forskel på IVF og ICSI. Det er kun inde i mit hoved (og ud fra alt det jeg også har læst), at jeg har en forstilling om, at alt det naturlige forsvinder til fordel for noget som for mig virker meget unaturligt... Jeg ved godt, at det er udenfor kroppen, det hele foregår, og det er nok det, der er problemet, for hvilken virkning har det, at stikke hul i ægget, og hvad gør det, at halen ikke falder af sædsællen... MEN RIGTIG DEJLIGT at høre, at børnene jo bliver ligeså perfekte som ved IVFSmile

Zebber: Ja, det kunne være dejligt med en positiv test - vi trænger til medgangFingerscrossed

HenrietteHall
Hug
Knus Henriette

Fik en skøn søn d. 29. oktober 2009, lavet helt på øko manér Grin
Fik endnu en skøn søn d. 23. januar 2012 Grin

www.bricksite.dk/brian_henriette
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Har PCO noget at gøre med anorexi og depression Artikler, medier og undersøgelser 1 11-04-2013 19:32
Nu skal der ske noget Overvægtig med PCO 3 03-11-2011 10:13
Åh, den søde ventetid... - eller noget! Prøver at blive gravid 12 20-09-2011 17:32
Tager i noget kosttilskud? Kosttilskud m.m. 10 30-07-2011 18:04
Sker der mon noget, virker det??? Metformin eller anden medicin 3 10-06-2011 10:40
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke