20. Juli 2018 16:40:46
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26495962
6042 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Ny opdatering
xeny1981
Helloooooo

En lille nu opdatering fra mig - blev insemineret d. 6.2.2011 og har testdag d. 23.2.2011. Ja 17 dages ventetid.

Lørdag skulle jeg så i sommerhus med nogle tøzer - for at hygge. og jeg havde lidt pletblødning - men tænkte at det kan jo ske selv hvis man er gravid (ihvertfald efter hvad jeg har læst).

Men men men idag er der så kommet mere end hvad jeg kalder en pletblødning Sad

Så nu skal jeg vel have ringet til Odense, så næste tur kan sættes i stilling. Tog en test her i eftermiddags som var negativ - godt nok heller ikke 4 timer efter jeg sidst havde været på toilettet - men nu kan jeg sige jeg bliver meget positivt overrasket hvis testen er positiv på onsdag....
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Vicky
Hej Xeny1981

Øv øv øv, hvis det altså er den menstruation, der er kommetSad
Jeg er lidt i samme situation, jeg har testdag på torsdag, men i går begyndte jeg at få spændninger i underlivet og hovedpine, så var bange for at mens. er på vej. Har dog ikke mærket så meget til det i dag, men er så bange for at mens. kommer i nat. Sidst fik jeg mens. på 12. dagen, hvilket er I morgen, så det hele foregår indtil videre ligesom sidste gangCry
Håber dog stadig, at det kan være noget andet eller blot indbildningD

Har læst at man godt kan bløde lidt, når ægget sætter sig fast i slimhinden, men nu ved jeg ikke, hvor meget du blødte? Det lyder bare lidt som om, at du er i tvivl om det var rigtig mens.??
Fingerscrossed for at det ikke var mens. og hvis det er, så håber jeg, at du kan komme igang med andet forsøg med det samme.
Hug
K: 27 (normalvægtig PCO)
M: 28 (lettere nedsat sædkvalitet)

Aug. '10: diagnosticeret med PCOS
sep.-dec. '10: metformin og KISS kost i håbet
om at få menstruationerne tilbage (dog forgæves)
Jan. '11: 1. hjemmerul - negativ
Feb. '11: 2. hjemmrul - negativ
Marts '11: 3. hjemmerul - negativ
April/maj ´11: Pause i behandlingen
juni '11: 1 IUI-h - POSITIV d. 18/6Smile

xeny1981
Er desværre ikke så meget i tvivl mere, så har her til morgen ringet til OUH og venter nu opkald derfra mellem kl. 9 - 14 - undrer mig bare over at jeg kan komme i gang allerede - fik at vide dengang jeg skulle være startet i Esbjerg at der skulle holdes en måneds pause imellem hver behandling Shock

Fingerscrossed fingre for at det ikke er mens der er på vej hos dig da
Xeny
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Nuggi
xeny1981: så er jeg sikker på at de har fejlinformeret dig - de gange jeg har holdt pause imellem hormonbehandlingerne har det været fordi jeg har været på ferie eller af andre årsager ikke havde lyst til endnu en behandling. På ca. 8 måneder fik jeg 6 hormonbehandlinger og det var der ikke nogle problemer i. Rigtig meget held og lykke.

xeny1981
Jamen det kan da sagtens være Nuggi Wink - må ærligt indrømme at jeg er glad for at have fået en henvisning til Odense, da det ikke synes de havde for godt styr på det i Esbjerg.
Og mange tak Grin
Xeny

Vicky
Øv, nu er vi i samme båd, Xeny1981.
Min mens. er også kommet og er bare så ked af det... Havde en eller anden forestilling om, at det ville ske denne gangCry
Hulk, snøftCry

xeny1981
Jamen velkommen i klubben så Vicky Sad Så satser vi på næste gang er GANGEN Smile

Er i fortsat på hjemmerul? kan se 1. gang var?

Er lige blevet ringet op fra OUH idag - skal starte med hormoner i aften og ind og skannes d. 2.3.2011.
Xeny

Vicky
Ja, det er stadig hjemmerul, venter på at komme i behandling på Riget. Jeg mangler at få taget nogle blodprøver på 21. CD, hvilke jeg først kan få taget i denne cyklus, så det er først d. 14. marts, at jeg kan få taget de prøver, men så håber jeg også, at der ikke er mere "praktisk", der skal på plads inden vi kan komme igang....

Hvilke hormoner skal du på denne gang? Hvilken CD er du på, er det 3. siden du skal starte i aften?

xeny1981
jeg er igen startet på puregon - og nej det er 2. CD dennegang - sidste gang var det 3.

kender godt til det der med ventetiden på at få blodprøver og alt det der på plads.
Xeny

Vicky
Ja, det er bare møg irriterende. Især fordi jeg troede at jeg havde alle de prøver jeg skulle.... Min gynækolog kunne heller ikke forstå, hvorfor jeg ikke havde fået dem tagerConfused
Men så forsøger vi med hjemmerul i mellemtiden, det er også fint og have prøvet det af - for tænk nu hvis der var gevinstYes

Men jeg håber at 3. gang er lykkens gang for mig - og at 2. gang er lykkens gang for digFingerscrossed

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Profil eftersyn/opdatering Spørgsmål om 1 25-01-2013 21:21
Tusinde tak hult og en lille opdatering Er blevet gravid 6 18-03-2012 19:21
opdatering af graviditet Er blevet gravid 7 13-03-2012 17:46
Opdatering Er blevet gravid 11 25-10-2011 17:57