13. December 2018 20:39:10
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27329433
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Sygeforsikringen Danmark
pilen
Kære alle,
husk at hvis i er med i Danmark, så giver de 100% tilskud til medicin iforbindelse med fertilitsbeahndling, hvis du er med i gr. 1 eller 2 men kun 50% hvis du er med i gr. 5. Du kan skifte fra den ene dag til den anden, hvis du har været i din nuværende gr. i et år.

Det hjælper lige som lidt, nu her efter nytår, hvor medicinen er blevet temmelig dyr.

Pilen
pcos - pige født nov 2006 ved 4. IUI - dreng født feb 2012 delvist home made, kun hormoner og æl sprøjte.

Hovgaard
Jeg har lige fået afslag fra Sygeforsikring Danmark i forhold til medlemskab. De begrundede det med min pco samt dertilhørende medicin (spiser kun p-piller).
Er der nogen som er blevet meldt ind trods pco.. !?

dj84
Jeg nåede heldigvis at melde mig ind i Danmark inden jeg fik konstateret PCO. Jeg havde dog på fornemmelsen at jeg havde PCO, så det var helt bevidst at jeg meldte mig ind, inden jeg fik en diagnose på papiret, hvis vi skulle have hjælp til at blive gravide - som også blev tilfældet - og oven i købet med gevinstGrin
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

Hovgaard
Det må siges at være held :-) Jeg synes bare at have læst i et indlæg, at nogen var blevet meldt ud efter at have fået diagnosen.. Men kan ikke finde det indlæg nu :-( Det var også mest af andre årsager jeg ville meldes ind - men selvfølgelig også 'praktisk' ift pco senere hen

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Sygeforsikring Danmark og Sovi Kostklinik Kost og motion 2 03-11-2012 18:27
Menopur og 'danmark' - pis osse.... Hormoner 3 13-09-2011 19:51
Sygeforsikringen Danmark Alt imellem himmel og jord 5 13-09-2011 19:03
Sygesikring Danmark - Gonal F Prøver at blive gravid 3 05-09-2011 21:02
Kliniske diætister - Sygeforsikringen Danmark Diætister /Kostvejledere 4 19-06-2011 11:57
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke