17. Oktober 2018 10:30:24
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26945283
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Ægstrørrelser
xeny1981
Hejsa

Et måske underligt spørgsmål: men er der nogen der aner hvordan et æg vokser størelsesmæssigt i en normal cyklus.

Jeg tænker på at jeg igår var til skanning på på 10. cyklusdag (og 9. hormondag) og havde et æg på 10, et eller andet. Synes dog også hun målte et på 9,9 - men dette var åbenbart ikke interessant Sad
Skal så skannes igen på lørdag - men kan et æg vokse 7 - 8 mm på 3 dage ???? Shock Håber da lidt at det på 9,9 mm (hvis jeg husker rigtig) også sparker r.. så der er to æg denne gang.

Sidste gang fik jeg puregon i 16 dage før det ene æg var stort nok
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Akselsen
Ved ikke lige hvor meget de vokser men kender godt til at de ikke"gider" vokse hurtig nok..Fik sidste gang også puregon i så lang tid og fik 6 æg ud hvor 2 blev til noget. denne gang skal jeg på proveris og de mener det er bedre for mig og at jeg denne gang får det helt rigtige..så det er jeg spændt på i næste onsdag hvor jeg skal scannes første gang i dette forsøg og igen en uge senere..SÅ håber at det er der denneg gang..

HELD OG LYKKE Grin
YesYesYes

Nuggi
Jeg fik at vide at et æg vokser ca. 2mm pr. dag.

Held og lykke med det.

nesnaheim
Jeg fik Puregon i 20 dage, før end ægget gad vokse sig stort nok Smile Jeg fik at vide, at de vokser mellem 1-2 mm om dagen.

xeny1981
Okay - så håber jeg mine har taget lidt fart og vokset med 2 mm pr. dag - synes bare det er underligt at der kun er et på vej (ved godt det er det normale - men det er jeg sq ikke på så mange andre punkter Pfft )
Men dengang jeg fik Pergotime, mens vii ventede på at komme til OUH, var der tre styk klar i løbet af 11 dage (endda så rigeligt store) er self. heller ikke helt så højt oppe i dosis med puregon som jeg var med pergotime.....

Nåh snakker/skriver vidst bare for at holde mig selv vågen - men takker for "held og lykke"rne Smile Håber snart det bliver alle vore vi babyhungrene kvinders tur til at blive runde Grin
Er spændt på hvad skanningen viser på lørdag.
Xeny
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

misssmile
Jeg havde i en mdr. et turboæg.. det voksede fra 11 til 18 mm på 3 dage Smile Så det kan godt lade sig gøre - det var dog uden hormonerPfft
Elsk dagen i dag - den kommer aldrig tilbage
Normalvægtig med PCO konstateret maj 2010. Jeg er mor til en fræk gut på 3 år. Havde en missed abort i uge 13 d. 2.8.14. Venter stadig på mens efter aborten så vi kan gå igang igen....

xeny1981
Smart Grin Det kunne være være rart hvis det jeg tror er der var et mega turbo-æg og det gyn. snakkede om er et alm. turbo-æg Smile
Xeny

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176