21. April 2019 12:04:07
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28053915
6020 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Har I brugt ægløsningsteste??
chrissie
Da jeg havde en miniblødning for et par dage siden som ikke var kraftig nok til at være mens, men heller ikke lille nok til at være pletblødning, besluttede jeg at ville prøve at teste for om jeg har ægløsning... Så jeg købte 25 ægløsningsteste på nettet, men stor er min overraskelse da jeg læser at hvis man har PCO vil/kan resultatet blive falsk positiv!!! Kan de virkelig passe at oveni alt det andet vi skal døje med, så kan man ikke engang teste om man har ægløsning???? Hvor er jeg sur lige nu altså!!!! Angry

piavisti
Jeg er blevet gravid ved at bruge dem... Så jeg har kunnet bruge dem på trods af pco...
Oktober 2010: Hjemmerul - Neg.
December 2010: IUI - Neg.
Januar 2011: pause fra behandling. opstart af akupunktur
5/2 - Gravid Smile

chrissie
Åh dejligt med erfaring, tusind tak! Så både positive og negative erfaringer.... Problemet er at jeg ikke ve dom jeg overhovedet har ægløsning jo.. Og jeg ved ikke hvornår jeg skal teste for jeg har en ikke-eksisterende cyklus (har ikke hagft mens siden juni), men jeg håber lidt at kroppen tror at det her var mens, og at den så "laver" ægløsning... Så jeg tester om 11 dage tror jeg. Og så hver anden dag i 10 dage... Lyder det helt fjollet i Jeres ører? jeg vil bare så gerne vide om jeg har ægløsning eller ej, når mine blodprøvesvar ikke gider kommer. Har ventet i 5½ uge nu!

Nuggi
Chrissie: nu nævner du selv blodprøver - jeg fik taget blodprøve for at se om jeg havde ægløsning - den viste at jeg ikke havde ægløsning. Jeg kom samme uge til scanning hos en anden gynækolog som sagde at jeg HAVDE haft ægløsning og jeg ved fra tidligere at jeg havde ægløsning selvom jeg ikke havde menstruation (for jeg blev gravid), så jeg har ikke 100% tiltro til en blodprøve længere - bare så du ikke bliver lige så skuffet som JEG blev da jeg fik svar på min blodprøveYes

Jeg ville gøre som dig - prøve ægløsningtests i en periode - forhåbentlig bliver du positivt overrasket.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
positive erfaringer med ægløsningsteste?? Prøver at blive gravid 2 13-01-2011 21:04
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke