18. September 2020 22:41:30
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30250827
5844 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
PCO hygge på sjælland.
CSM
Hej i dejlige piger.

Jeg er rimlig ny herinde, først været aktiv i sidste uge, så jeg kender ikke nogen herinde. Derfor håber jeg alligevel at der er nogen som skulle have lyst til at mødes. Jeg kan mærke på mig selv at jeg har et meget stort behov for at snakke med jer, som er i sammen båd som mig, da jeg ingen kender som har PCO og sidder med alle de her følelser alene.

Iforhold til mødested og tid har jeg ikke tænkt noget bestemt andet at det er i nærmeste fremtid. Vi kan mødes hjemme hos mig (Køge), på en cafe i KBH eller et helt tredje sted, det hvad stemningen er til.

Håber at i har lyst til noget hygge og en god snak.

Kærlig hilsen Channe.
Redigeret af CSM d. 21-03-2011 17:29
Kontanteret PCO November 2009og startede i fertilitsbehandling. Normalvægtig. 5 iui alle negative. 1 ivf afventer svar om jeg er gravid udenfor livmoderen d. 18/6-2012.

et1986
hej channe,
jeg vil meget gerne mødes, jeg har heldigvis set nogen andre med pcos da vi holdte jule frokost men det kunne være ekstremt hyggelig og se nogen andre også Smile håber rigtig meget der er andre der melder sig til...

CSM
Hvor er det fedt piger, var så bange for der ikke var nogen som gad lege med mig hehe Yes

Ja, læste godt tråden om julefrokosten da jeg lavede dette indlæg, ked af at jeg ikke brugte PCO forummet noget før, for det ville jeg da meget gerne ville havde været med til Cry

Ja, håber der er en masse som tilmedler sig, det kunne være så fedt og også rart at møde dem man skriver med.

Hvad er i mest til, i forhold til tid og sted?
Redigeret af CSM d. 24-03-2011 09:42
Kontanteret PCO November 2009og startede i fertilitsbehandling. Normalvægtig. 5 iui alle negative. 1 ivf afventer svar om jeg er gravid udenfor livmoderen d. 18/6-2012.

Dupont87
Så skidt med det Channe Wink Jeg kaster mig også lige her ind.....!
Q: Konstateret PCO i September 2010.
M: Sæd-kvalitet i top.

Startede behandling hos Svend Lindenberg den 1. februar 2011.

1. forsøg: Tamoxifen efterfulgt af Ovitrelle og hjemmearbejde --> Testdag den 12. April = NEGATIV.
• Ufrivillig pause pga. kæmpe cyste på æggestokken = 3 uger på p-piler og opstart på Metformin.
...Frivillig pause fra hormoner...
2. forsøg: P-pille stop, 1 x 50 mg Pergotime i 5 dage, Ovitrelle og insemination (55 mio.) mandag d. 5. dec. (mandens fødselsdag) --> Testdag den 20. Dec.Fingerscrossed
GRAVID med termin den 24. August <3

CSM
Kanon Dupont....jo flere jo bedre Yes

paya
Den er jeg også frisk på Grin
Normalvægtig Kvinde med PCOS, konstateret i jan. 2010.

Hovgaard
Jeg er frisk :-)

CSM
Hvor fedt i melder jer på piger....glæder mig rigtig meget til at mødes med jer Smile

Er i mest til at mødes privat eller skal vi tage på Cafe?

Weinreich
- jeg er også meget frisk Smile

CSM
Super piger....Smile

Jeg finder nogle datoer frem og så kan i melde jer på. Så når vi har fundet en dato kan vi altid finde ud af hvad vi er til, i forhold til sted og hvror.

Glæder mig helt vildt til at møde jer.

Knus

CSM
Hej Piger.

Så der fundet en del datoer at vælge imellem, meld jer på dem i kan og så tager vi den hvor flest er tilmeldte. Tryk på linket og tilmeld jer....smiler.

http://doodle.com...3ez5bnqa82
Redigeret af CSM d. 25-03-2011 10:58

CSM
Dupnt...super dig har tilmeldt dig...håber ikke der er at for besværgligt med linket, tænkte at det var nemmest at gøre det på den måde....smiler Grin

H2riis
jeg er også frisk Wink

CSM
H2riss....super...dejligt at der er så mange som har lyst til at mødes Yes

MissHaerup
Jeg er også frisk. Kigger lige på datoerne i aften. Det lyder super hyggeligt.
Har fået konstateret PCO d. 24-8-10

Havde testedag d. 21/12-10, hvor jeg kunne teste positiv. Yes

Nakkefoldscanning var positiv. Thumbsup
Misdannelsesscanning var positiv.
Moderkageplacering d. 4/7-11.
Ellers alt er som det skal være. Grin

Kejsersnit d. 9/8-11: fik en SKØN dreng, Julius.

Startvægt -d. 24-8-10: 92,4 kg Huh
Vægt d. 1-2-11: 77,6 kg. Yes
Så har smidt 14,8 kg og 53 cm på 5 måneder. Grin
Spiser dog ikke PCO venligt mere.... Ups!

ma88
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at mødes med nogle af jer. Jeg skriver bare bachelor i øjeblikket + har eksamener, så jeg har lidt svært ved at overskue, hvornår jeg kan få tid. Tror jeg venter til i finder en dato og så gør jeg havd jeg kan for a komme derSmile

CSM
ma88....det helt iorden. Håber du får din bachlor færdig og at du stadigvæk kan finde tid til at hygge med os Smile

Jeg tænker at vi finder en cafe inde i KBH og så kan vi få noget brunch sammen derinde...smiler. Jeg kommer jo lidt fra landet hehe, så ved ikke om der er en af jer der kender en god cafe?

CSM
Det ser ud til vi får en dejlig tur engang i Maj indtil videre...mangler lige et par krydser fra de sidste inden vi kan sætte en fast dato. Yes

CSM
Kære piger.

Så mangler vi lige de 4 sidste til at sætte sig på en dato, så vi kan fastsætte den endelige dag.

Alle er selvfølgelig stadigvæk velkommene Smile

CSM
Kære piger.

Så mangler vi lige de sidste 4 til at sæte sig på en dato, så vi kan fastsætte den endelige dag.

Alle er selvfølgelig satdigvæk velkommene. Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
PCO-foreningen inviterer til Åbent Hus Arrangement/jule hygge PCO Foreningen 1 04-12-2012 21:41
Hygge Støttegrupper/mød andre PCO'er 1 16-09-2011 21:03
hygge Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 16-09-2011 16:40
Hygge grupe i vestjylland Støttegrupper/mød andre PCO'er 1 05-09-2011 21:20
Hygge gruppe nær Esbjer/herning/holstbro Støttegrupper/mød andre PCO'er 1 03-09-2011 18:37
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke