24. August 2019 13:00:53
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28527667
5961 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Har fået Barn/Børn
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Prævention efter fødsel ???
Ralle
Jeg er så heldig at jeg har fået 2 skønne piger, der er henholdsvis 2½ år og 6mdr.
Inden min første graviditet var jeg til udredning og kom i behandling med homoner pga. PCO så glæden var stor da testen var positivSmile
inden da havde vi forsøgt at blive gravid 3 år på egen hånd.
Efter første fødsel og amning i næsten 9 mdr. fik jeg regelmæssig mens og troede jeg var rask fra PCOWhistle. Der gik også kun ½ år så blev jeg gravid igen, uden indblandingYes Nu er jeg der hvor der skal være en pause eller børnestop. Derfor er jeg meget spændt på om min PCO vender tilbage når jeg stopper med at amme og homonerne er faldet til ro igen.
Har nogen af jer erfarring med hvor lang tid der går inden PCO symptomerne vender tilbage ? eller om det er muligt at PCO'en simpelthen er helberdt efter graviditet ??
Har jeres valg af prævention, været taget med overvejelser omkring PCO og hvilke??
Håber at få respons, da lægen ikke altid kan komme med de bedste svar hvad PCO angår.

JNS
Min PCO er aldrig gået væk eller i bero til trods for 3 fødsler/børn, den mindste er 12 dage Grin

Jeg er pt. i fuld gang med at overveje hvilken præventio je skal bruge. P-piller er no-go så længe jeg ammer og kondom virker ikke for os, så hvad dælen do we do..
Har fået tre børn. To på naturlig vis (en på p-piller og en der lod vente 4½ år på sig) og en enkelt på hormoner Grin
MA dec.14

Anita
SÅfremt din PCO skulle forsvinde efter graviditet og amning tror jeg at du sætte præcedens ! Sådan fungerer det desværre ikke ! MEN man kan være heldig at PCO symptomerne bliver mindre. Men det har så ofte mere at gøre med at man ofte taber sig nogen kilo efter graviditeten.

Hvad angår prævention... tja... i en alder af knap 37 år står jeg for første gang og skal overveje hvad slags prævention jeg skal have.... men det er jo også en måde at holde sig ung på hihi men tror nu nok det ender med P Piller som jeg tidligere har haft god virkning på PCO af.

Ralle
Efter at have rådført mig hos lægen, der er link til her på siden, har jeg fået en homonspiral, det skulle åbenbart være godt når man har PCO. Jeg har ingen gener haft udover, nærmest konstant pletblødning de første 14 dage, hvilket jo må forventes. Det eneste minus er at jeg ikke på samme måde kan følge med i om min krop producerer de homoner der skal til for at få regelmæssig mens. Det gør det lidt sværere at gennemskue hvordan det står til i forhold til PCO.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Ang. Kinaradiser og GI efter tilberedning PCO Brevkasse 3 12-03-2014 14:47
PCOS efter overgangsalderen - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 24-02-2014 21:29
Metformin efter graviditet ?? Metformin eller anden medicin 2 30-08-2013 22:30
Gravid efter snart 9 år Er blevet gravid 2 18-01-2013 16:11
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0