01. December 2020 09:11:47
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30592564
5827 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Sker der mon noget, virker det???
Sveja
Jeg har nu taget Metformin i 14 dage, hvor jeg har taget én pille om dagen. Og har de sidste to dage taget to piller om dagen....

Jeg har bare ikke rigtig nogen bivirkninger udover lidt dårlig smag i munden og (undskyld mig) hård mave. Jeg havde regnet med at jeg ville få det vild dårligt med kvalme og diarre, men intet af det har jeg set snerten af...

Så tænker jeg - gad vide om det betyder at det ikke virker eller om det ikke er nødvendigt at have bivirkninger for at det virker????

Er der andre der heller ikke har haft bivirkninger, men hvor Metformin alligevel virkede?

Man er jo lidt nervøs for at det ikke gør spor ved én ik Wink
Fødte en smuk, skøn dreng d 29 april 2013, som var lavet ved IVF på Skejby. Han er vores største mirakel <3 Hurtigt var alt projektbaby besværet lykkelig glemt....
Nu vil vi snart igang igen. Det er virkelig spændende...
Vi har to blastocyst æg frosset ned i to strå på Skejby, som vi selvfølgelig håber er vores næste mirakel, snart :-)

maria77
Hej

man kan sagtens spise Metformin uden at have bivirkninger og det så stadigvæk virker, der er jo forskel på hvordan man regere som person, så bare klø på, det kan også godt være det lige skal optages rigtigt i systemet.

Jeg er selv begyndt på noget der hedder Victoza og de første 3 dage havde jeg det fint, men i dag har jeg kvalme og ja dårligmave og hovedpien osv. så måske du bare er heldig og er en af de få der ikke har nogen bivirkninger.

Held og lykke med detWink
Har levet med PCO siden jeg var 17 år.

Har født 2 velskabte Tvillingge Piger, josefine og Victoria den 3/8.2010.

Sveja
Hej piger!

Tak for jeres svar... er glad for at det virker selvom vi ikke er bivirkningsramt Wink

Det må virke, for igår aftes fik jeg i hvert fald min mens på 34. dagen. Det er fedt! De sidste to gange har min cyklus været 75 dage, så det må betyde at der sker noget med kroppen Wink

Juhu!!!
Fødte en smuk, skøn dreng d 29 april 2013, som var lavet ved IVF på Skejby. Han er vores største mirakel <3 Hurtigt var alt projektbaby besværet lykkelig glemt....
Nu vil vi snart igang igen. Det er virkelig spændende...
Vi har to blastocyst æg frosset ned i to strå på Skejby, som vi selvfølgelig håber er vores næste mirakel, snart :-)

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
KISS kosten virker ikke :( Normalvægtig med PCO 3 13-05-2013 21:33
Har PCO noget at gøre med anorexi og depression Artikler, medier og undersøgelser 1 11-04-2013 19:32
Phillips Lumea, virker den? Hårvækst og hårtab 8 10-04-2013 21:26
Nu skal der ske noget Overvægtig med PCO 3 03-11-2011 10:13
Så er det imorgen det forhåbentlig sker... Prøver at blive gravid 6 13-10-2011 21:49
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke