19. Januar 2018 10:18:33
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 25391486
6041 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Jeg går til Zoneterapi!
Helle Koed
Jeg har endnu ikke 100% fået stille diagnosen PCo, men er 99 % sikker på at det er det jeg har.
Så nu er jeg startet hos en Zoneterapeut, og det er deeeejligt! Om ikke andet sætter hun gang i en masse ting.

Jeg får min menstration, godt nok urelmæssigt – men den er der og har været der siden september.

Efter 1. behandling fik jeg en meget uventet og kraftig blødning, hun mener at jeg renser ud!!!
Efter 2. behandling blødte jeg stadig og fik en ekstra behandling; 2 ting kunne nu ske: endten ville jeg bløde endnu kraftigere, ellers ville den stoppe! Dagen efter blødte jeg MEGET! Men 2 dage senere stoppede blødningen! Smile
Nu håber jeg at vi kan hoppe i kanen – og hvem ved?!?!?! Wink

Skal selvfølgelig nok følge op med hvad der sker!!! Smile
Konstateret PCO i 2006 - efter 4 år blev jeg endelig gravid og Magnus kom til verden d. 22. sep. 2009
Hug
Skriver også her:
http://omgivelser...gspot.com/[/small]

www.kreativeomgivelser.dk
Prinsesse
Hej Helle,
Nøj, det lyder spændende. Har det også mindsket dine symptomer? Smile
Jeg søger selv af alternative veje, så det var måske en mulighed for mig.
/Camilla.

Hanne
Jeg har fået zoneterapi hos Grete Lind i Kolding. Jeg havde fået hende anbefalet af min kærestes kollega, som har en veninde der har gået hos hende. Hun havde faktisk fået at vide af sin læge, at hun skulle forberede sig på, aldrig at kunne blive gravid. Men det blev hun altså - uden hormoner eller nogen anden form for medicinsk behandling.
Nå, men jeg begyndte altså hos Grete Lind og det hjalp rigtig meget på mine symptomer - især trætheden. Jeg fik samtidig også nogle urter og kosttilskud efter hendes anbefaling. Og aller bedst, så fik jeg en regelmæssig menstruation, som har resulteret i, at jeg nu er gravid.
Så jeg håber virkelig for andre, at de vil kunne opleve lige så fantistiske resultater med den alternative Verden Smile

Knus HanneHug

Prinsesse
Ej hvor vildt.
Ved du hvor dyrt det er og hvor ofte man skal behandles?
Det tiltaler mig meget at man slipper for medicin Smile

Helle Koed
Jeg betaler 350 kr. pr. gang og går lige nu 1 gang i ugen.
Det er VILDT spændende og jeg går lige nu bare og venter på at se, hvordan min menstration bliver. Smile Jeg er ikke så træt som jeg har været, og kan tydeligt mærke at hun gør nogle ting. Hun fik sat en blødning igang for at rense ud, og fik den også stoppet igen! Smile
Så jo... den næste måned eller 2 bliver spændende! Smile
Konstateret PCO i 2006 - efter 4 år blev jeg endelig gravid og Magnus kom til verden d. 22. sep. 2009
Hug
Skriver også her:

Hanne
Jeg har først lige set nu, at du havde skrevet.
Jeg har givet 500 kr. pr. gang. og gik først et par gange med en uges mellemrum og derefter med to ugers mellemrum. Det er rigtig mange penge, men helt sikkert det værd, hvis man kan få det ud af budgettet. Nu nåede jeg faktisk ikke at få ret mange behandlinger inden jeg blev gravid, men det er alligevel ikke meningen, man skal forsætte med behandling hver 14. dag i al evighed. Efter nogle gange (max 10) skulle man gerne kunne nøjes med behandling med væsentlig længere mellemrum.
Jeg synes du skal gøre dig selv den tjeneste og ringe rundt til nogle forskellige og spørge til, hvor meget erfaring de har med PCO. Min zoneterapeut, gav mig også nogle små øvelser, som hun havde erfaringer med var gode - fx. nogle yoga øvelser der kaldes "De fem tibetanere". Hun er bare helt fantastisk - men der er jo desværre langt fra Ålborg til Kolding.
Jeg tror personligt på, at nogle tager bedre imod alternativ behandling end andre - men jeg vil håbe rigtig meget for dig, at du - og alle andre der prøver, vil få lige så positive resultater som jeg fik.

Held og lykke med det Fingerscrossed

Knus HanneHug

Helle Koed
Jeg giver 325 kr pr gang (1 time) og tror det er en meget rimelig pris. Hun havde ikke direkte erfarring med PCO, men da jeg forklarede hende at jeg havde meget forhøjet mandlig kønshormon, og var ved at blive undersøgt for insulinrecistens mv. så vidste hun lige hvad der skulle til. Dette har hun hjulpet andre med - med god resultat! Smile
Så jeg går der stadig, nu skal jeg komme på 1. dagen af min mens, og 11. dagen. og vi skal baaaare have en maaaaase sex Hug Fingerscrossed
Jeg håber det virker for alt står stille ang. undersøgelserne. Sygeplejerskerne strejker jo... Sad Det må jeg tage med... Grin
Dejligt at du blev hurtig gravid Hanne. Det erjo skøøønt !Smile
Hug
Skriver også her:

Kirsten84
Jeg går også til alternativ behandler Kirsten Nielsen i Roskilde, der har erfaring med PCO - har skrevet om det her: http://www.pcofor...ead_id=215
Får kinesiske urter, kosttilskud og progesteroncreme, og har det godt - har bare stadig ingen menstruation...

Kh Kirsten

Helle Koed
Nu er jeg godt igang med zoneterapi og det går fremad...
Min mens er blevet mere normal af styrke, farve og tid. Smile POSITIVE TEGN siger min zoneterapeut!
Nu kommer min mand også ved hende, og hun tror på at det var sidste gang hun har set mig! Ergo; hun mener jeg bliver gravid inden næste mens... Jeg krydser fingre!! Pfft
Også selvom at jeg lige har fået svar på blodprøver: jeg har ikke PCO, der er i hvertfald ingen tegn. Så nu skal mine æggestokke scannes...
Hug
Skriver også her:

annatut
Hej kan se det er noget tid siden emnet er startet, men skriver her alligevel, jeg går hos en god zoneterapeut og hun har sat min mens i gang en enkelt gang, der u dover har hun nu sagt at mine hormoner virker stabile og at det ville undre hende meget hvis der ikke snart vil blive gevinst med graviditet, håber hun kan få ret, det er da mit største ønske.
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

Lisette
Er også lige startet til zoneterapi, er spændt på, om det virker! Det er nu for de andre gener, men overvejer at stoppe p-piller og se, hvad der sker, når nogle af jer jo har held med det... Er mens så også regelmæssig og mindre smertefuld? Smile
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

forglemmigej
Jeg fik mens, når jeg havde været hos min zoneterapeut, men hun tog også rigtig godt ved! Jeg kunne godt være helt øm bagefter.
Jeg fik regelmæssig mens, men jeg fik også en masse urtemedicin hos hende, som sikkert også hjalp godt. Vi tog et behandlngsstop på 3 mdr, hvor jeg gik hos hende, og jeg blev gravid i første IUI forsøg efterfølgende! (efter 5 mislykkede tidligere...)
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

Tilte
Jeg har også i en periode gået ved en. Hun tog også rigtig godt fat og jeg kunne mærke det rykkede i underlivet, men desværre ikke nok til at der kom mens. Efter 4 mdr. rådede hun mig til at søge anden hjælp Sad
Normalvægtig kvinde fik juli 09, konstateret PCOS.
Har mirakuløst fået tvillinger for 5 år siden på trods. Vi har prøvet at gøre dem til storesøster og storebror, i 1½ års tid og nu ser det ud som om at jeg er gravid efter 8 ugers metformin og kostomlægning!!!

Princess
Er der nogen der ved om det hjælper på symptomer som øget hårvækst? Jeg har været så heldig at få min mensturation efter næsten et år, ved hjælp af kostomlægning og vægttab, men jeg døjer meget med hårvækst på næsten hele kroppenSad

marina927
Jeg starter hos en zoneterapeut på torsdag. Glæder mig meget. Hun var meget positiv og havde haft flere inde med pco. Hun sagde de fleste var blevet gravid inden for et halvt år. så er jeg er super spændt på det. Er også begyndt at spise fiskeolie. Har jeg hørt skulle være så godt..
Ville bare lige dele det med jer Smile Man skal jo prøve at se positivt på det Smile
Hejsa
Vi har en datter på snart 5. Vi har prøvet at få en mere i 2,5år. Nu har jeg tabt mig det jeg skulle og er nu klar til at skal have hjælp. Ved endnu ikke hvad der skal ske. Men krydser finger for det sker Smile Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Zoneterapi i sønderjylland Alternativ behandling 4 20-04-2011 15:09
Effekt af Zoneterapi! Alternativ behandling 1 03-02-2011 13:44
Zoneterapi eller akupunktur Prøver at blive gravid 12 02-02-2011 18:23
Zoneterapi Prøver at blive gravid 9 21-10-2010 21:51
Zoneterapi -har i erfaring med om det kan hjælpe til vægttab? Overvægtig med PCO 6 04-04-2010 11:50
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke