17. December 2017 16:45:53
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24854096
5960 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Pergotime og ingen positiv ægløsningstest
Malene84
Hej piger. :-)
Jeg startede onsdag i sidste uge på pergotime (2 stk. i 5 dage) og er idag på dag 14 uden en positiv ægløsningstest. Startede allerede med at teste i torsdags og har gjort det hver dag siden. Jeg har haft murren i underlivet og tænker at det måske kunne være tegn på ægløsning, men det er ikke umiddelbart det testene siger. Jeg skal have taget blodprøver på fredag og igen på mandag og så må vi se hvad det viser.
Er der andre der har oplevet ikke at kunne teste positiv med ægløsningsteste, men men hvor blodprøver alligevel viste at der havde været ægløsning?
Jeg håber jo sådan på at pergotime har den ønskede virkning på mig, men frygter at det ikke er nok til at give mig ægløsning. :-(
Håber på nogle gode historier...

regitze
Hej Malene.
Bliver du ikke fulgt på scanninger for at se om du har nogen effekt af pergotime?
Jeg fik også Pergotime på dag 3-7, men da der intet skete jvf. scanning er jeg nu på Gonal-F. Jeg blev scannet i morges efter to dage på aller-laveste dosis, og er nu blevet sat op, og skal scannes igen torsdag....
Men mht. de ÆL-teste skal du ikke tage det for tungt - det kan være svært at ramme det rigtige tidspunkt at teste på
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

Malene84
Hej Regitze.
Nej, jeg bliver nemlig ikke fulgt med scanninger, hvilket jeg også synes er lidt underligt. Jeg skal have taget blodprøve på 19. og 21. cyklusdag og deri kan de jo se om jeg har haft ægløsning. Men tror lige jeg vil høre min gynækolog hvorfor jeg ikke bliver fulgt med scanninger, for det kan jeg læse mig til at rigtig mange gør. Jeg er nemlig lidt bange for at jeg ikke reagerer på pergotime ligesom dig...

regitze
Hej igen.
Der er jo mange der reagerer på Pergotime, så måske er du også heldig. Jeg har bare meget svær PCO desværre, hvilket også kommenteres stort set hver gang jeg scannes (sukCry) så der er jo temmeligt mange æg der skal slås om medicinen Smile Men mon ikke de reagerer alt efter hvad dine blodprøver viser. Du kan jo altid sige, at du gerne vil følges på scanninger for at være sikker på om der sker noget eller ej...
Diagnosticeret i april 2011, men har nok godt vidst hvad der var fat de sidste 5-6 år. Nye blodprøver august 2011 som viste at alle tal var normaleYes
1.IUI sep 2011: neg
Dannede store vandcyster efter inseminering. Har holdt en måneds pause, provera for at fremkalde blødning.
2. IUI nov 2011: neg
3. IUI dec 2011: neg
4. IUI jan 2012: neg.
Deltager i PCOS forsøg i Holbæk.
1. ICSI:14 æg ud, 7 de kunne stikke i, 2 gode - 1 op 14/3. Blodprøve 28/3 - POSITIV!!!
Venter perfekt lille dreng med forventet ankomst 29.11.2012

Malene84
Tak for jeres svar piger. :-) Jeg tror jeg vil tale med min gynækolog om at blive fulgt med scanninger næste gang - hvis det bliver en næste gang, man skal jo være optimistisk. :-) Jeg har dog stadig ikke testet positiv. Jeg tester hver morgen omkring kl. 7 og bliver skuffet hver morgen. :-( Jeg bruger ægløsningstest fra billigeteste.dk - de aller billigste af dem. Gad vide om de kan købes for billigt?! Nu skal jeg heldigvis have taget blodprøver på fredag og på mandag og så mpå vi se hvad de siger. Det er jeg meget spændt på.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Ingen sult om morgenen Kost og motion 6 20-02-2014 22:59
Pergotime - bivirkninger Hormoner 1 21-01-2014 14:35
PCOS- Ingen hjælp:( PCO Brevkasse 2 13-01-2014 07:53
svagt positiv, før testdag Er blevet gravid 3 05-01-2014 22:46
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?