15. Juli 2020 03:01:05
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29825334
5835 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Holde modet oppe?
Nete
Hej I skønne kvinder.

Min kæreste og jeg har nu været i gang med projekt baby i et år, og jeg er ved at være ret modløs.

Vi er henvist til videre behandling på hospital, men hospitalet bliver ved med at skrive at så skal vi have den resultatet af den prøve/undersøgelse klar, før vi kan komme videre hos dem.
Senest er det en HSG-undersøgelse, der skal være gennemført, og inden da skal speciallægen, der tager HSG´en have resultat af en klamydiatest, som jeg så har fået taget i dag hos min egen gynækolog. Jeg er nu helt sikker på, at jeg ikke har klamydia, da jeg er testet tidligere, men vi kan i hvert fald ikke nå HSG´en i denne omgang/periode, og jeg må nu vente endnu en måned.

Jeg bliver bare så pokkers modløs og ked af alt den venten og venten og håb, der går itu hele tiden.

Hvor længe har I været i gang, og hvordan kan I formå at holde modet og håbet i live måned efter måned? Sad

Henner
Der findes desværre ikke nogen manual til hvordan man kommer igennem fertilitetshelved - for nemt er det bestemt ikke.

Jeg tør dårlig fortælle dig at min mand og jeg var igennem 3,5 år før det lykkedes, men i skrivende stund har jeg kun 5 uger tilbage før terminYes

Jeg vil anbefale dig/jer at snakke meget om det med hinanden, vær åbne overfor hinanden omkring alle jeres tanker/følelser og så snak med nogle der evt står/har stået i samme situation som forstår jer. Jeg brugte ikke mine veninder særlig meget, for selvom de prøvede kunne de overhoved ikke sætte sig ind i min situation og samtidig sprøjtede de unger ud selv. Og ja man bliver skide misundelig og det er helt normalt Blush Brug forummet her eller www.lfub.dk det har hjulpet mig meget når det har været svært.
Jeg kan ikke gøre for at jeg har PCO, men jeg kan gøre noget ved detWink
Efter 3,5 års fertilitetsbehandling uden positive resultater, nu i uge 35+1 med donoræg Yes

MIN
Hej Nete,
Det er ikke spor sjovt med al den venten.
Jeg tror bare jeg tænkte, at i sidste ende skulle det nok lykkedes, hvor lang tid der ville gå, var ikke til at vide, men al den ventetid var en del af processen af at få en baby.
Så har jeg læst en del af de andres oplevelser herinde på forummet, hvordan deres proces har været, hvor lang tid der er gået, følelserne omkring osv. Alt sammen for at huske på at man ikke er den eneste, og at det jo for de fleste er lykkedes at blive gravide.
Men vi oplever det jo alle individuelt, og vi oplever jo alle processen forskelligt. Jeg ønsker dig alt godt, og håber I snart kommer i gang Smile
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

Nete
Henner og MIN.

Mange tak for jeres svar. Jeg ved det jo godt, men det er bare fordi, jeg føler tiden render fra mig uden der sker noget og der hele tiden dukker yderligere forhindringer op.

Det er ikke hver dag, jeg er så modløs, men lige i dag, hvor jeg fandt ud af, at jeg må vente yderligere tid med overhovedet at komme videre i systemet, er jeg ret trist. Sad

Jeg føler desværre heller ikke, at jeg har særlig mange at snakke med om det, da de fleste ikke forstår, hvad jeg føler og siger. Man skal nok selv have stået i situationen for at kunne forstå det.

Nå, jeg håber, at jeg snart kan bidrage med lidt bedre humør.....

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kan næsten ikke holde ventetiden ud Prøver at blive gravid 9 12-12-2011 09:40
Er helt oppe og køre Overvægtig med PCO 8 08-08-2011 17:29
Hjælp mig til at holde fast Kost og motion 4 17-08-2009 19:08
Støttemøde KBH i maj - vil nogen holde ? Støttegrupper/mød andre PCO'er 35 29-06-2008 17:03
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke