22. Oktober 2019 00:45:38
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28716273
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Frisk blod?
Tanni
Her til morgen da jeg havde været på wc og sku tørre mig var der frisk blod, dog meget meget lidt. Er der andre der har prøvet det?
Er virkelig virkelig bange!
Hej Smile
Jeg fik konstateret pco som 15 årig (så vidt jeg husker).
Projekt baby startede d. 20/9-11.
Positiv graviditets test hos lægen d. 30/11-11
Spontan abort 7+0 d. 8/12-11
Positiv test d. 12/1-12.
NF scanning d. 13/3-12 13+0

Serife
Det kan være du har blærebetændelse. Kontakt din læge med samme, så du blive undersøgt. Synes ikk du skal være bange, man siger at det er
Normalt at bløde under graviditeten.

xeny1981
Det har jeg prøvet - så jeg skyndte mig at ringe til ouh, da jeg tidl. har haft en abort og blev for at sige det mildt pisse bange. Jeg blev skannet - og det var kun lige man ane et hjerteblink - da jeg ikke var meget mere end 5 uger henne.
Fik at vide at nogen får en lille blødning der hvor mens normalt skulle komme.
Idag er jeg så 26 +1 henne Smile
men ring til din læge eller behandlingssted hvis det er - Fingerscrossed for det bare er en blødning som min Smile
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Tanni
Jeg ringer med det samme når kl er 8.
Har læst det med t det er normalt at bløde, men det var desværre sådan da min bedste venindes barn døde :/ den tanke sidder bare i mig.
Hej Smile
Positiv test d. 12/1-12.

Tanni
Hold kæft jeg er rasende! Lægen sagde at de alligevel ikke kunne gøre noget, og at de ikke nu tilbyde mig en scanning når jeg nu kun er 7+0 henne, det var for tidligt. Men hvis jeg blødte igen mandag måtte jeg ringe der. IDIOT!!
Så nu kan jeg spekulere over det også Sad!
Hej Smile
Positiv test d. 12/1-12.

Tinam
Tanni - du bliver nødt til at tage det roligt og være positiv. Du skriver selv, at der ikke kom meget blod. Og du ved, at det er helt normalt at bløde en smule i starten.

Jeg blev blev også forskrækket første gang jeg blødte, men nu har jeg blødt et par gange eller 3 efter, og der var da stadig en lille spunk indeni livmoderen da jeg blev scannet i fredags.
Det er der sikkert også hos dig. Hvis du ikke har ondt - altså meget ondt, så er alt nok også i orden.Hug

Men er du stadig bekymret, så synes jeg da, at du skal betale dig fra en scanning på en klinik. Det gjorde jeg og der så vi første gang hjerteblinkSmile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Tanni
Jeg er faldet lidt ned på jorden igen Smile
Jeg blev bare meget chokeret. Jeg venter og ser hvad der sker, for der har ikke været mere efter Smile ved heller ikke om det er et "tegn" på jeg skal slappe lidt af og passe på mig selv, er igang med at uddanne mig som sosu hjælper hvilket desværre er meget fysisk krævende. Så har aftalt med mig selv jeg bliver hjemme imorgen og slapper af Smile
Hej Smile
Positiv test d. 12/1-12.

The red rose
Jeg oplevede også noget lignende, havde lige samme dag fået at vide at der var god stigning i graviditetshormon også blødte jeg pludselig en del. Det var en lang weekend at vente fra fredag til onsdag hvor jeg havde fået tid til scanning. Men til scanningen var der hjerteblink. Viste sig at jeg kun var 6+5 henne. Så forstår ikke helt din læge. kan godt forstå du blev chokeretHug
Hug

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
"Dyrk motion så bliver du så frisk" Træthed 10 03-11-2009 08:38
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.