17. Oktober 2018 09:08:31
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26945182
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Puha - 2 stk
kiwi82
Så har jeg været til scanning i dag. Og vi skal have tvillinger.
Puha det er godt nok overvældende. Jeg begynde at tude og min gyn troede jeg var ked af detShock men jeg var bare meget overvældet.
Jeg havde ikke troet på at der skulle komme 2 på en gang.
Men jeg vender mig til tanken med tiden. Skal stadig lige have det ordentligt ind i systemet. Er i dag 8+5 så umiddelbart er der termin d. 25/ 2012.

Puha sikke en dag. Lykkelig, overvældende og meget overrasket. Min kæreste vil nu også have en streamer i bagruden i bilen, hvor der står "rigtige mænd laver tvillinger"Pfft
Efter 1½ forsøg på ønskebarn er det endeligt lykkedes, og så enda med tvillinger. Titlen MOR tilfalder mig til juli 2012.

FrkGitte
Eeeeej, hvor dejligt!.. Tillykke med det! Grin

BA
DOBBELT TILLYKKE Grin

xeny1981
Tillykke Smile
Xeny
-------------------------------------------------------
Har fået den dejligste dreng ever d. 12.3.2012 - han har bestemt været værd at vente på i de 2 1/2 år vi ventede på den positive test Grin Venter nu nr. 2 til 14.11.2014 Grin

Tinam
Det er jo vildt. Kæmpe tillykke med det. Smile

Det er da en drøm at få to. Glæder mig til at følge detSmile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

MIN
Tillykke - uhh, jeg kender alt for godt den følelse - vi fik også at vide til 1. scanning, at vi skulle have tvillinger. Jeg gik i chok, og hørte overhovedet ikke hvad lægen sagde efterfølgende Smile

Dejligt med to små baby Yes
Normalvægtig PCO-pige
Begyndte projekt baby september 2010
Gravid ved 3. hjemmerulforsøg
Vi venter tvillinger til sommer

AFH
Tillykke med 2 små spirer i maven. Det er da fantastisk. Har selv en drøm om tvillinger (jeg er selv et pragt eksemplar Grin ) men tror nu også kun jeg har en enkelt i maven.

Det bliver da virkelig spændende.
Har den skønneste søn fra aug 2012 Smile

kiwi82
Tak skal i have tøser.

Jeg har stort set ikke sovet siden scanningen. Tankerne kværner rundt. Det er godt nok stort.

Vi skal fortælle familien det i morgen, så vi er meget spændte på at se deres reaktion...
Efter 1½ forsøg på ønskebarn er det endeligt lykkedes, og så enda med tvillinger. Titlen MOR tilfalder mig til juli 2012.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Puha over tid men er det mon PCOén der spøger igen.. Prøver at blive gravid 7 16-08-2010 09:32
Puha imorgen får jeg svar... Prøver at blive gravid 2 26-02-2008 02:24
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176